26 Temmuz 2014 Cumartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler İçin) Yorumlarım

Merhaba
Sıcak yaz günlerinde makyaj yapmak kimi zaman zor olsa da zaman zaman ufak zorunluluklardan veya makyaj yapmayı özlediğimden yapıyorum. Tabi ki gün sonunda makyajımdan arta kalanları mutlaka temizliyorum ve cildimi rahatlatmayı ihmal etmiyorum. Bu sene hepimizin bildiği gibi Bioderma H2O'nun ününe yetişebilmek adına L'oreal, Nivea, Cyrene ve Garnier gibi kozmetik markaları birbiri ardına misel formüllü makyaj temizleme sularını piyasaya sürdü. Bu markalara ait misel makyaj temizleme solüsyonlarıyla ilgili pek çok değerlendirme yazısı yazıldı ve biliyorum okumaktan sıkıldınız :) ancak bende görüşlerimi paylaşmak ve Garnier'in daha önceki göz makyajı temizleme solüsyonuyla bu ürünün ufak bir kıyaslamasını yapmak istedim...


Garnier Makyaj Temizleme Suyu

(+) Garnier'in makyaj temizleme suyu 400 mL'lik dev hacmiyle piyasadaki diğer misel sularının yaklaşık 2 katına denk geliyor ki sık sık makyaj yapıyorsanız daha uzun sürede tüketeceğiniz bir ürün.

(+) Ambalajı son derece pratik bir kapağa sahip ve kullanım sırasında sıkıntı yaratmıyor.

(+) En sevdiğim özelliklerinden biri de parfüm içermemesi oldu.

(+) Yüz, göz ve dudak makyajı için kullanılabildiği etiketin üzerinde ifade edilmiş olsa da ben dudak makyajımı temizlemeyi denemedim açıkçası...


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

(-) Göz makyajını göz çevresine bulaştırıyor ve dağıtarak tek seferde temizlenmesini oldukça güçleştiriyor. Bu nedenle defalarca göz makyajımı temizlemek için üstünden geçmek zorunda kaldım ve bu durum göz çevremi tahriş etmeme yol açıyor çoğu zaman.

(-) Kirpik diplerinde makyaj kalıntıları kalıyor ve yeteri kadar temizlenmiyor. 

(-) Göz makyajını temizleme sonrasında göz çevremi bir miktar kurutuyor.

(+) Göz makyajımı temizlerken herhangi bir duyarlılık veya yanma hissi oluşturmadı ama bu kişiden kişiye göre değişebilir pek tabi.

(-) Ten makyajımı temizlerken yüzümde yapış yapış bir his bırakıyor bu nedenle yüzümü tekrar yıkama isteği oluşturuyor bende. Bioderma ten makyajını kesinlikle bu ürüne göre çok daha güzel temizliyor ve yapışkan bir his bırakmıyor.

Ganier'in Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyici'sini kullanmış ve çok memnun kalmış biri olarak bu ürünün göz makyajı temizliğindeki performansını çok başarısız bulduğumu rahatlıkla söyleyebilirim....Bitirdiğim zaman koşarak gidip yeniden alma isteği uyandırmadı bende ne yazık ki...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder