15 Temmuz 2014 Salı

Bitenler #13

project pan

1-) Alix Avien DNA Mascara : Şimdiye kadar kullandığım uygun fiyatlı maskaralar içinde en memnun kaldığım ve başarılı bulduğum maskara. Benim gibi kısa ve seyrek kirpiklilerin kesinlikle hoşlanacağını düşünüyorum. Gün boyu dökülme yapmıyor, kıvamı ilk başlarda biraz sıvı ama zaman içinde daha uygun hale geliyor. Fırçasının DNA sarmalı şeklindeki yapısı nedeniyle kirpiklere uygulama yapmak son derece kolay. Maybelline'in maskaralarından denemek istediklerim var onlar bitince kesinlikle bir adet daha alacağım. Çok ama çok sevdim :) Hatta yazısını da yazmıştım şurada mevcut :)

2-) Blistex MedPlus Lip Balm : Bütün dudak nemlendiricileri bir yana, Blistex bir yana. Şimdiye kadar onun tahtını benim gözümde yerle bir edecek bir dudak nemlendirici/lip balm üretilebilmiş değil. Mat ve yarı mat rujların altına da rahatlıkla uygulanabilen, sürüldüğünde kısa bir sürede dudaklara bakım yaparak peeling ile uğraştırmadan dudakları kusursuz hale getiren başka dudak nemlendiricisi varsa söyleyin haberim olsun olur mu? Yazısı şurada mevcut.

3-) Flormar Nail Therapy Calcium Booster : NYC Top Coat'a nal toplatacak harika bir top coat idi kendisi. Üstelik ondan çok daha uzun süre bozulmadan macunlaşmadan 2 seneden fazla kullandım. Ojeleri harika bir şekilde koruyordu. Emin olamamakla birlikle sanırım Flormar artık bu serinin ürünlerini üretmiyor :(

4-)Deborah Milano 24 Ore Absolute Volume : Hacim verme konusunda kesinlikle vaadini yerine getiren bir maskaraydı ancak yapısı çok çok sıvıydı. Uygulamak, kontrolü sağlamak gerçekten oldukça zordu ancak yine de ortaya çıkan sonuçtan memnun kaldığım için severek kullandım. Belki uzun bir süre sonra tekrar alabilirim.

5-) Huggies Natural Islak Mendil : Islak mendiller hep elimin altında, olmazsa olmazlarımdan. Makyaj yaparken kullanıp bitirdim. Kokusunu hiç sevmediğim için tekrar almayı düşünmüyorum.

Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz?


8 yorum:

  1. artık bende bi bitenler yazmalıyım ,!!! biltex benım haytaımın lıp balmı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende blistex'e bayılıyorum :) bitenleri mutlaka yaz okumayı çok isterim :)

      Sil
  2. Bitenler yazılarını seviyorum :) Hangi top coat a elimi atsam satıştan kalkıyor, NYC gibi mesela. Bu yüzden en çok top coat ı merak ettim ama merak ettiğimle kalacağım anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitenler yazılarını okumayı çok seviyorum :) Flormar'ın bu ürünü NYC'den çok daha kaliteliydi aslında top coat değildi bakım yapan bir üründü ama top coat olarak daha çok sevmiştim. Flormar'ın belki farklı ambalaja sahip benzer bir ürünü vardır bakmak aklımın bir köşesinde uzun zamandır.

      Sil
  3. blistex hiç kullanmadım ama lipbalmların içinde watsonsda satılan ı love serisinin mochalı libalmını çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kasanın yanında hep görüyorum çok sevimliler ama dudaklarını yiyen bi kemirgen olarak tadını çok beğenirim diye uzak duruyorum ama bir gün zayıf bir anımda Blistex'imi aldatabilirim :)))

      Sil
  4. Header ♥♥♥ Çok zarif duruyor, bu arada Ankara'daki Aylak Madam Cafe'yi bilir misin? Sevdiğim bir yerdi, blogun bana onu çağrıştırıyor :) Deborah rimelleriyle bir hayal kırıklığı yaşıyorum, çünkü bayılarak kullandığım hacim veren rimelini çaktırmadan değiştirmişler, hem formülasyonunu hem fırçasını :/ Yazın harika olmuş, blogunda daha çok yazı görmek keyifli <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet Aylak Madam Cafe'den geliyor blogun ismi :) süper tahmin! Deborah'ın bu rimelini çok sevmiştim her ne kadar oldukça ıslak bir formülü olsa da...aklımı başka rimeller çeldiği için yenisini alıp kullanamadım ve formülünün değişmiş olmasına üzüldüm açıkçası :( Header'ım biraz acemi işi oldu ileride değiştireceğim ama henüz ne yapacağıma karar veremedim :) Umarım ileride daha fazla yazma fırsatım olur :) Teşekkür ederim güzel yorumların için ;)

      Sil