27 Ocak 2013 Pazar

Garnier Esas Bakım Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhaba,
Uzun zamandır gözlerimi yakmayan, tahriş etmeyen ve yağlı his bırakmayan bir makyaj temizleyici aramaktaydım. Araştırmalarım sonucu bir kaç ürün içinden Garnier'in temizleyicisini denemeye karar verdim. Bu temizleyici çift fazlı değil daha çok su bazlı bir ürün. Normal ve karma ciltler için geliştirilmiş. İçeriğinde hoş bir koku veren üzüm özü bulunmakta. Suya dayanıklı göz makyajını da çıkardığını iddia ediyor ancak ben suya dayanıklı ürünleri kullanmadığım için yorum yapamıyorum. 

makyaj temizleyici

Olumlu Yönleri :
1-) Su bazlı bir ürün olduğundan göz kapağı ve çevresinde yağlı bir his bırakmıyor.
2-) Gözlerimi yakmadı.
3-) Makyajı çıkarırken göz çevreme dağıtmıyor düzgün bir şekilde, kolayca çıkarıyor.

Olumsuz Yönleri :
1-) Göz çevresinde kuruluk yapıyor bu nedenle de kullanımdan sonra mutlaka göz çevresi kremi uygulanmalı.
2-) Pamukla uygularken çok fazla bastırdığımda tahriş edebiliyor.
3-) Kirpik diplerindeki artıkları çok etkili temizlemiyor. Bundan dolayı mutlaka bebe şampuanıyla kalan artıkları temizliyorum.

Ürünün içeriği ise şu şekilde :



Göz çevrem çok yağlı veya çok kuru değil bu nedenle ben memnun kaldım ama göz çevresinde kuruluk problemi yaşayanlara pek önermiyorum. Yağlı göz çevresine sahip olanların daha çok memnun kalabileceği bir ürün. Kullanılacaksa da mutlaka iyi bir göz çevresi kremi uygulanmalı bence. Fiyatını tam hatırlamamakla birlikte, 6-7 TL. civarında bir fiyata satın almıştım. 

Sizin favori göz makyajı temizleyiciniz hangisi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder