4 Ağustos 2014 Pazartesi

The Body Shop Çilekli Duş Jeli

Merhaba
Duş almayı ve banyo yapmayı çok seven biri olarak yeni duş jelleri, sabunlar ve şampuanlar denemekten büyük keyif alıyorum. The Body Shop'un en çok satan çilekli serisine ait uygun fiyatlı bir hediye setini geçen yaz doğum günümde edinmiştim ve bu setten çıkan çilekli body butter hakkındaki yorumlarımı paylaşmıştım. Duş jelini ise artık bitirmek üzereyim ve fikirlerimi paylaşmanın vakti geldi de geçiyor bile :)



The Body Shop Cilekli Duş Jeli

(+) İlk olarak neredeyse 1 senedir kullanmama rağmen 250 mL'lik ambalajıyla çok bereketli bir ürün. Çünkü az miktarda kullanıldığında bile yeterli geliyor.

(+) Çilek kokusu tıpkı body butter gibi kokuyor ve benzer şekilde boğucu,rahatsız edici ve yapay bir kokusu yok. 

(-) Ancak duşta bile buram buram bir koku algıladığımı söyleyemem bu açıdan biraz hayalkırıklığı yaratsa da siz duşta çok yoğun kokan duş jellerinden hoşlanmıyorsanız beğenebilirsiniz.

(-) Duş sırasında zaten yoğun kokmadığı için sonrasında da kokunun kalıcı olduğundan bahsetmek imkansız. Body butter ile birlikte kullanıldığında iştah açan çilek kokusunun yoğunluğunu bir miktar arttırmanız mümkün ancak kalıcılık üzerinde herhangi bir etki sağlamıyor ne yazık ki...

(-) Pofidik naylon liflerle gayet güzel köpürmekte ancak klasik banyo lifleriyle bu duş jelini kullanmak bir hayli zor...
(-) Vücudumu yeteri kadar temizlediğini ve arındırdığını düşünmüyorum açıkçası. Pek çok duş jeli kullandım ama bu duş jelinin diğerleri kadar temizlemediğini düşünüyorum.

(-) İçerik olarak çok doğal ve temiz bir içeriği yok ne yazık ki...SLS ve Cocamidoproply betanine gibi köpürmeyi sağlayan yüzey aktif maddeler (sürfektanlar) içeriyor. Bunun dışında renk verici CI 17200 ve CI 14700 gibi maddeler içeriyor ki CI 17200 akne yapabilitesi olan bir madde.

(+) Sabun içermediği için cildi kurutup germiyor.

Keyif alarak kullandığım bir duş jeli oldu ancak biraz vasat bulduğumu eklemeliyim. 
Yine de TBS'in diğer duş jellerini de denemek isteğine karşı koyamıyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder