24 Ağustos 2013 Cumartesi

Max Factor False Lash Effect Fusion (Volume&Length) Maskara


Merhaba,
Bu yazımda uzun zamandır kullandığım Max Factor'un False Lash Effect serisinden olan Fusion maskarasından/rimelinden bahsetmek istiyorum. Aslında bu yazıyı yazıp yazmamak konusunda da epey tereddüt yaşadım. Çünkü her insanın kirpik yapısı, yoğunluğu, uzunluğu ve hatta rengi bile birbirinden o kadar farklı ve çeşitli ki sizin hiç beğenmediğiniz bir rimeli/maskarayı ben çok beğenip "Hayatımın rimelini buldum" bile diyebilecekken benim "Bitince bir daha asla almam, yakınından geçmem" şeklinde antipatimi belirteceğim bir rimeli/maskarayı da siz çok sevebilirsiniz. Dolayısıyla her rimel/maskara yazısına biraz şüpheci yaklaşıyorum ve size de bu bakış açısından değerlendirme yapmanızı tavsiye ederim. Ancak kirpik tipinizi doğru tahlil ettiyseniz ve pek çok denemeden sonra size en uygun olanını zaten bulmuşsunuzdur diye tahmin ediyorum :)

Benim kirpiklerim ne yazık ki kaşlarımdan 1-2 ton daha açık ve oldukça seyrek. Bundan dolayı  bir maskaradan en büyük beklentim benim hepi topu 3-5 adet olan kirpiklerime bir miktar da olsa yoğunluk vermesi. Tabi kirpiklerimi yapıştırmadan tek tek ayırabilirse oldukça memnun olurum haliyle. Uzun göstermesi gibi bir beklentim pek yok açıkçası....








                          Max Factor Türkiye kendi ürünü için bakalım neler söylemiş?

"Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara ile dolgun ve uzun kirpikler. Takma kirpik etkisi veren Max Factor False Lash Effect Maskara ile Hollywood yıldızlarının sırrı artık elinizde. Şimdiye kadar uzun kirpikler için ayrı, dolgun kirpikler için ayrı makara kullanmak zorunda kalan kadınlar Max Factor False Lash Effect  Mascara ile her etki için tek ürüne kavuştular"






(-) Aynı anda hem dolgun hem uzun kirpikler??? Hımm... fazla iddialı bir cümle...
Ne yazık ki bu rimeli kullandığım süre zarfında kirpiklerimde dolgunluk namına hiç bir etki gözlemleyemedim...

(-) Oldukça kuru bir yapısı var, ilk kullanmaya başladığımda bu özelliği kirpiklerimi birbirine yapıştırmadığı için hoşuma gitmişti ancak zamanla daha da kuru bir hal almaya başladı yapısı.

(-) Kirpikleri yeterince siyah boyamıyor. Sadece bir miktar belirginleştiriyor rengini.

                   (-) 13.1 mL'lik bir üründen beklenmeyecek kadar az ürün var içinde.




(+)Fırçası lastik tombul bir fırça ve uygulama yapmak oldukça kolay ve rahat.

(+) Kirpikleri tek tek güzel bir şekilde ayırabiliyor.

(+) Fırçanın dibindeki plastik kıllar daha uzun öne doğru kısalan bir yapıda, bu şekilde daha ince olan kirpiklere de uygulama yapmak mümkün olabiliyor.





(-) Rimelin fiyatı 35-45 TL arasında oluyor indirimlerde yaklaşık 30 TL'ye geliyor. Ancak bu kadar başarısız renk veren ve vaadettiği hiçbir şeyi yerine getiremeyen bir rimel için bu fiyat çok çok fazla.  Günlük kullanıma uygun, simsiyah boyamayan bir rimel arayışındaysanız bu rimele 30TL ve üstü bir miktar vermek son derece mantıksız...

Sonuç olarak, paramı boşa harcadığım ve hayal kırıklığına uğradığım bir rimel oldu. Uzun kirpiklere sahip olanlar belki memnun kalabilir ancak benim gibi kirpik fakirlerindenseniz beklentilerinizi karşılamayacaktır...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder