24 Aralık 2012 Pazartesi

Blistex Med Plus Lip Balm

Merhaba
Kışın Ankara'da iyiden iyiye kendini hissettirdiği şu günlerde sürekli çatlayan, kuruyan ve pul pul dökülen zavallı dudaklarımı biraz olsun iyileştirmek için gerçekten iyi nemlendirmesi olan bir lip balm arayışındaydım ki hakkında pek çok güzel yorum okuduğum Blistex'i denemeye karar verdim. Ancak pek çok çeşidi mevcut o yüzden karar vermem zor oldu. "MedPlus" ibaresi beni ikna etti diyebilirim :) Normalde naneli ve mentol içeriği olan her üründen ölesiye nefret eden biri olarak ürünü ilk uyguladığımda canım sıkıldı. Nane kokusu buram buram geldi ilk başka ve dudaklarımda tuhaf bir serinlik hissi oluştu. Verdiği serinlik hissini çok beğendim.Zaten bir kaç dakika içerisinde de sevmediğim nane kokusu yerini tarçınlı bir tada bırakmıştı. 


Üst üste birkaç gün kullandığımda gerçekten dudaklarıma çok çok iyi geldiğini fark ettim.Üstelik sürdükten sonra çabuk emildiği halde etkisini sürdürüyordu. Belirli dönemlerde dudağında 3-4 uçuk yanyana çıkartabilmek gibi süper bi yeteneğe sahip olan annem tarafından da test edilerek onaylandı. Ağrılı ve acılı uçuklarına ilk defa bu tarz bir ürünün iyi geldiğini söyledi :)



Blistex MedPlus'ın miktarı  4,25g. İçeriğinde havuç yağı , kakao yağı, hint yağı ve mentol bulunduruyor.  Sürüldüğünde herhangi bir renk vermiyor.Ürünü Gratis ve Watsons'larda kolaylıkla bulabilirsiniz. MedPlus'un stick formundan başka butter şeklinde de satılıyor ancak ben ürünü parmaklarıma sürerek kullanmayı seven biri değilim o yüzden tercih etmedim. Onun fiyatı 8.5 TL'ydi stick ise 7.5 TL. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder