21 Haziran 2013 Cuma

Down Under Natural's Nude Şampuan

Merhaba,
Son zamanlarda saç derimi rahatsız etmeden temizleyen, doğala yakın içeriğiyle gönülleri fetheden Nude şampuanı nihayet kullanmaya başladım ve hatta yarısına yaklaştım. Artısıyla eksisiyle bu blogger fenomeni şampuanı yorumlamaya hazırım sonunda :)



(+) Öncelikle şampuanın köpürmesi gayet kararında ve saçı güzelce temizliyor.
(+)Son derece hoş bir kokuya sahip.
(+)Saç derimdeki kaşıntının önemli ölçüde azalmasını sağlayarak saçımın yağlanma periyodunu da uzattı.
(+)Eco Smart sertifikalı bir ürün ve içeriği doğala yakın.
(+) SLS, paraben, boya ve fitalat içermiyor.
(-)Saç kremi kullanmazsanız saçınızı bir miktar sertleştirebiliyor ancak ben normal saçlar için olanını kullandım ve rahatsız edecek kadar sertleştirmedi saçlarımı.
(-)Saçım bir süre sonra alıştığı için sanki ilk başlardaki etkisini kaybediyor gibi geldi.

Bitirdikten sonra Down Under Natural's a ait başka şampuanları da denemek istiyorum ancak bu şampuanı oldukça sevdim ve tekrar geri dönebilirim kaçamaklardan sonra.
 Blog dünyasında haklı bir şöhrete sahip olduğunu düşünüyorum. Muhteşem bir ürün değil ancak verilen parayı hak ediyor. Genellikle %20 civarında indirime giriyor bu şampuanlar. Yeni ve doğala yakın içeriğe sahip şampuan arayışındaysanız tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder