5 Temmuz 2013 Cuma

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada


Merhaba
Yine makyaj bloggerları arasında fenomen haline gelmiş bir ürünle karşınızdayım. Mümkün olduğunca bende bu ürünleri deneyip fikir edinmeye çalışıyorum. Ve şimdiye kadar memnun kaldıklarımın arasında bu peeling/maske/temizleyiciyi de dahil ettim diyebilirim.



Öncelikle Garnier bu ürünüyle neler vaad ediyor ona bakalım :





1-)İçeriğindeki Çinko ile sebum (yağ) fazlasını azaltır ve düzenler.
2-)Ölü hücreleri ve tıkanmış gözenekleri temizler.
3-)İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.

Benim yorumlarıma gelecek olursak,

(-)Karma bir cilt tipine sahibim ve cildim dönem dönem yağlanma periyoduna giriyor. Ürün sebum oluşumunu azaltmıyor ancak pek çok temizleyiciye göre kullanımdan sonra yağlanmayı biraz daha geciktiriyor ama bu bir kaç saatlik bir geciktirme ne yazık ki...

(+)Ben bu ürünü duşta kullanmayı tercih ediyorum dolayısıyla buhar etkisiyle gözenekler açıkken gözenekleri daha etkili temizlediği için ikinci vaadini kısmen de olsa yerine getiriyor diyebiliriz.





(+) Ürünü fındık tanesi büyüklüğünde alıp yüzüme uyguluyorum ve 1-2 dk bekletip duruluyorum. Verdiği ferahlık hissini ve yüzümde oluşturduğu pürüzsüzlüğü gerçekten çok seviyorum.

(-) Ürünü fazla miktarda kullanıp yüzümde uzun süre tuttuğumda içeriğindeki mentol cildimi bir miktar yakıyor.

(-) Maske olarak kullanıma çok uygun olduğunu düşünmüyorum.

(+) İçeriğindeki tanecikler orta boydan biraz daha küçük. Bence boyutları uygun ve cildimi tahriş etmiyor.

(+) İçeriğindeki beyaz kil ve titanyum dioksit sayesinde cildimin uygulamadan sonra daha açık bir renge kavuşmasını sağlıyor.


(+) Ürün 150 mL ve sadece duşta haftada yaklaşık 2 kez kullandığım için bana uzun süre yetebilecek miktarda.



Daha önce Roc'un bir scrub'ını kullanmıştım bana biraz onu hatırlatıyor ancak Garnier'i ondan daha fazla beğendiğimi söyleyebilirim. Blogger fenomeni olarak haklı bir üne sahip olduğunu düşünüyorum açıkçası :) Uygun fiyatlı ama işlevsel bir scrub/peeling arıyorsanız  ve benim gibi karma cilde sahipseniz denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder