15 Haziran 2013 Cumartesi

Bitenler #9

Merhaba,
Uzun zamandır birşeyler yazabilmenin özlemi içindeyim.Zor zamanlardan geçiyoruz ancak yine de bloglarımız bizim bir nebze olsun nefes aldığımız yerler.Ben diğer blogger arkadaşlarımın yazılarını çok özledim.Yazanları da her gün okuyorum ve moralim biraz yerine geliyor açıkçası. Belki benim gibi düşünenler vardır diye hem de kendim için artık tekrar yazmak istiyorum ara ara da olsa...






Bakalım Haziran ayı içerisinde neler bitmiş?

1-)Bebak Acı Badem Sütü : Blog yazmaya başladığım günlerde ilk ürün yazımın konusuydu kendisi :) Severek kullanıyorum. Bu ikinci şişemdi. Özellikle ten makyajını güzel temizlediğini düşünüyorum. Üstelik cildimi kurutmadan nemlendirerek temizlediği için çok ama çok seviyorum. Fiyatı da oldukça uygun bir üründü. Bu aralar çeşitli makyaj temizleme mendillerini deniyorum seveceğim birşeyler bulamazsam Bebak her zaman ilk tercihim olacak :)

2-)Garnier Esas Bakım Göz Mayaj Temizleyicisi : Bittiği için oldukça üzüldüğüm göz makyaj temizleyicisi. Ne hikmetse hiçbir yerde kendisini bulamıyorum. Artık satılmıyor mu acaba? :/ Gözlerimi yakmadan, rimeli dağıtmadan çok güzel temizliyordu. Detaylı yazısını yazmıştım :)

3-)DOA Kozmetik Saç Toniği : Saç diplerimde yoğun kaşıntı problemi yaşadığım dönemde kullanmıştım ve iyi gelmişti. Yazısını okumak için tık tık :)

4-) Oriflame Christmas Suprises Spiced Oranges Hand Cream : Bu el kremini de annemle birlikte kullanmıştık için de çok az miktarda vardı bende ucunu kesit dibindekileri de bitirdim. Çok güzel portakal ve tarçın kokuyordu. Ancak nemlendirmesi çok ahım şahım bir krem değildi. 

5-)Apaks Makyaj Temizleme Pamuğu : İçerisinde 70 adet disk pamuk var. Pamuğun bir yüzü düz diğer yüzü gözenekli. Gözenekli olan kısımın üzerine Bebak'ı sürüp yüz makyajımı temizliyordum ve gayet etkili bir şekilde temizliyordu makyajımı. Diğer düz kısmına da göz makyajı temizleyicimi damlatıp göz makyajımı başarılı bir şekilde temizliyordum. Benri pamukları da kullandım ama onların kenar dikişleri cildimi sert bir şekilde çiziyordu. Apaksı bu anlamda Benri'den çok çok başarılı ve kaliteli buluyorum. Üstelik daha ucuz Benri'den. Bim'e sırf bu pamukları almak için uğruyorum dersem yalan olmaz yani :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder