22 Eylül 2012 Cumartesi

Bitenler #4

empties


1-) Bebak Acı Badem Sütü : Dün kendisiyle son kez makyajımı silip vedalaştım. Yenisini ve büyük boyunu ilk fırsatta tekrar alacağım. Cilt makyajını çok güzel temizliyor. Cildi kurutmuyor. Göz makyajınızda waterproof ürünler tercih etmiyorsanız rahatlıkla temizleyecektir. Fiyatı da oldukça uygundu, 3 TL. Herkese tavsiye ederim.

2-) Oriflame Nature Wild Rose&Cotton Protecting Oil : Misler gibi gül kokan, sıcak saç bakım yağı. Sıcak suda 5 dk. kadar bekletip saçıma tümünü uygulayarak kullandım ve saçımı yıkamadan önce en az yarım saat bekleterek kullandım. Fena değil ancak henüz bir adet bitirebildiğim için detaylı bir yorum yapamıyorum.

3-) Parmex Aseton : Epeyce kullanılmıştı bir köşecikte bekliyordu. Evde bir adet daha yarım olduğu için bol bol kullandım. Fazla söylenecek birşey yok,işini hakkıyla yapıyor.

4-) Alix Avien XO Mystic : Kendisi favorim değil ben Romantic olanını daha çok seviyorum.Bunun kokusu ona göre biraz daha ağırdı. İçeriğinde mandalina, bergamut, kırmızı biber, gardenia, egzotik beyaz çiçekler, sandal ağacı, misk ve vanilya bulunuyor.

5-) Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı : Favori ürünlerimden. Detaylı yazısı şuracıkta :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder