18 Ağustos 2012 Cumartesi

Cettua Siyah Nokta Temizleyici Burun Bandı

cettua gratis siyah nokta bandı


Yine pek çok blogda karşılaştığınız hatta belkide kullandığınız ürünlerden biriyle karşınızdayım. Bende yorum yapcam işte bana ne bana ne? :)) Şaka bir yana bu kadar detaylı görselliğe sahip bir post hazırlamamın sebebi Cettua'nın bu burun bandından oldukça memnun olmam. Daha önce Watsons'ın burun temizleme bandını kullanmıştım ve kendisinden bir miktar bahsetmiştim bitenler yazımın ikincisinde. Ancak bu burun bandı Watsons'ın pabucunu şimdilik dama attı.




Sadece üç adet göründüğüne bakmayın (ben 3 tanesini kullandım bile :)) kutunun içinde 6 adet burun bandı var.  Fiyatı 4 TL ve Gratis'lerde satılıyor.Ben dokusunu çok sevdim. Ayrıca burnuma çok rahat ve sorunsuz bir şekilde oturuyor, kenarlardan kıvrılıp kalkmıyor. Şekli ideal. Watsons'ın burun bandına göre bu özelliği çok daha iyi bence. Yapışkanlığı da oldukça iyi hatta çıkarırken bir miktar canınız acıyabiliyor. Ancak ben bu durumun bekletme süresinden kaynaklandığını düşünmekteyim. Temizlemesinden de Watsons'a göre kesinlikle daha memnunum.



İçeriğinde kömür bulunması da enteresan bir detay doğrusu.Ayrıca  içeriğinde bulunduğu söylenen nane ve güvercin ağacı özlerinin bant kullanımı sırasındaki ferahlığını henüz yaşayabilmiş olamasam da bu üründen oldukça memnun kaldım. Eğer siz de benim gibi "Tuttuğunu yakalasın, siyah noktaları affetmesin." gibi siyah noktalara karşı sertlik yanlısı bir tutum içindeyseniz kesinlikle tavsiye ederim ama daha nazlı nazenin cilde sahip olan arkadaşlar için Watsons'ın burun bandı daha makbuldür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder