31 Ağustos 2017 Perşembe

Bitenler #23

Yazın son demlerini yaşadığımız şu günlerde alışverişi minimum tutup elimdeki ürünleri keyif alarak kullanmaya çalışıyorum. Blogum artık resmen bir project panner'ın bloğu haline geldi :) Bundan da pek şikayetçi değilim açıkçası. Çünkü ürün bitirmek benim için alışveriş postu yazmaktan çok daha keyifli. Bakalım bitenler yazı dizimizin bu bölümünde hangi ürünler bitmiş?



#1 Le Petit Marseillais Beyaz Şeftali ve Nektarin Duş Jeli : Banyo keyfinde duş jelleri olmazsa olmaz ürün kateorisini oluşturuyor benim için. Le Petit Marseillais ürünleri ülkemize geldiğinde dikkatimi bir hayli çekmişti. Bir seyahat sırasında 250 mL'lik bu duş jelini edinmiştim. Şeftali kokusuna da bayılan biri olarak bu duş jelini severek kullandım. ancak oldukça sıradan buldum. Yeni çeşitlerini denemeyi ileri de düşünsem de şimdilik hemen almayı düşünmüyorum.

#2 The Body Shop Strawberry Body Polish : İçinde çilek çekirdeklerini içeren bu vücut scrub'ını da beğenerek kullandım.İştah açan güzel bir kokusu vardı. İçinde bulunan tanecikler küçük ve çizmeyen türden olduğu için vücudunuzu nazikçe temizliyor. Ayrıca duş sonrası cildimi kurutmadı. Vücut scrubları ilgimi çekse de kesenin yerini bence hiçbir şey tutmuyor.

#3 Dirty Works C Vitamini Özlü Aydınlatıcı Maske : C vitamini cildi aydınlatan ve canlandıran önemli bir içerik olsa da dikkatli kullanmakta fayda var zira oldukça alerjen bir ürün aynı zamanda. Dirty Works'ün bu maskesini maske olarak kullanmak imkansızdı. İçindeki büyük tanecikler cildim için fazla sertti. Dolayısıyla bende peeling amaçlı kullandım. Ancak ürünü aldığım günden beri bozuk portakal gibi kokuyordu. Peeling olarak da cildime herhangi bir ekstra faydası olmadı. Dirty Works ürünleri içerik olarak da masum olmayan kimyasalları fazlasıyla içerdiğinden bu markayla yolum tekrar kesişmeyecek.

#4 L'oreal Paris Triple Active Eyes Göz Kremi : Bu göz kremini de hayli uzun bir zaman önce kullanmıştım. Ancak başka ürünleri yazmaktan sıra gelmemişti. Göz altı ve çevresinde asla emilmeyen nemlendirmesi vasat bir göz kremiydi. Yapısını gerçekten sevmedim. Hala satılıyor mu bilmiyorum ama benim tekrar kullanmayacağım kesin...

#5 Schwarzkopf Gliss Million Gloss Şampuan : Gliss'den denediğim ikinci şampuandı. Saçlarımı çok çabuk yağlandırdığı için ve erkek traş losyonu gibi koktuğu için bir türlü ısınamadım bu ürüne. Annem Gliss ürünlerini severek kullandığı için onunla paylaştım ancak Gliss benim saç tipime etki olarak hitap etmiyor.


Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi
Sizler neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder