6 Aralık 2012 Perşembe

DOA Kozmetik Saç Toniği





Merhaba !
Bugün sizlere yaklaşık olarak 5 haftadır kullandığım ve memnun kaldığım Doa Kozmetik'in yeni ürünlerinden biri olan Saç Toniği'nden bahsetmek istiyorum. Bir seneden uzun süredir  saç derimde kaşınma problemi yaşıyorum. Bu nedenle iki yıldır sürekli olarak kullandığım şampuanı değiştirmekle işe başladım. Kaşıntımın kepekten kaynaklandığını düşündüğüm için kepek şampuanı kullanmaya başladım. Kepek şampuanının içeriğindeki mentol saç derimi bir miktar yatıştırdı ve çok fazla olmayan kepeği de önledi ama saç diplerindeki kaşıntıya hiç bir şekilde etki etmiyordu. Saçımı iyi yıkadığımdan da emindim ama temizledikten sonra bile sürekli kaşınıyordu. Olayın psikolojik yönü de olabilir diye düşünsem de zaman içinde kaşıntımın sabit halde geldiğini fark edince buna bir çözüm bulmak için harekete geçtim. Süfatsız şampuanları denemeye karar vermişken Doa kozmetik bu ürünü bizlerle buluşturdu :) Ancak özellikle belirtmeliyim bu toniğin "saç derisindeki kaşıntıyı önler" gibi bir sloganı yok. Ancak vaadettikleri kaşıntıya çare olacak yöndeydi :

1-)Ürünün ph değeri 4 yani normal saç derinize yakın ve saç derisinin ph'ını bu değerde dengelemeyi vaadediyor
2-)Şebeke suyu ve kozmetiklerin olumsuz etkilerini giderir diyor
3-)Saç dökülmesi ve yağlanması problemlerine yardımcı olarak saçın sağlıklı olarak gelişimine katkıda bulunduğunu ifade ediyor

Saçım çok kısa sürede yağlanan bir yapıya sahip olmadığı için yağlanmaya karşı etkisini net bir şekilde gözlemleyemesem de saç derimi rahatlattı ve yatıştırdı. Doa kozmetiğin sülfatsız şampuanıyla beraber bu ürünü kullandım dolayısıyla şampuanıyla birlikte kullanılınca işe yaradığını söyleyebilirim. Sülfatsız şampuan yerine şu aralar normal şampuan kullanıyorum ve tonik tek başına da işini görmeye devam ediyor.Bu açıdan test etme şansım oldu :)





Saç toniği herhangi zararlı bir kimyasal madde içermiyor. Kokususuz su gibi bir ürün. Doa kozmetik içeriğini de kendi sitesinde güzelce belirtmiş : "Deiyonize su, sarı darı özü, su teresi özü, srmaşık özü, ısırgan özü, gliserin, zencefil özü, sodium pca, zinc pca, magnesium pca, d-pantheol, citric acid, benzyl alcohol, methylcholoroisothiazolinone, metyhylisothiazolinone". Ayrıca fıs fıs şeklinde pompalı bir sisteme sahip olması da kullanımında kolaylık sağlıyor.

Ürünün kullanımı hakkında sorduğum bir iki soruya da güzelce cevap verdiler :) Yıkanmış temiz ve hafif nemli saça uygulanabiliyormuş. Havalar sıcakken ben hafif nemli bıraktığım saçımın dip kısımlarına uygulayarak kurumasını bekledim. Şu aralar havalar soğuk olduğundan saçımı biraz kuruttuktan sonra  diplerine sıkıyorum ve tekrar kurumaya bırakıyorum.

Ürünün fiyatı Doa Kozmetik'in sitesinde 10 TL. olarak gözüküyor üyeyseniz havale/eft ile 9,51 TL. Ayrıca sık sık Öğretmenler Günü, Şeker/Kurban Bayramı ve 1 Mayıs gibi pek çok özel günde bol bol indirim yapıyorlar. 20 TL. ve üzeri alışverişlerde kargoları da bedava :)

1 yorum:

  1. livben kozmetik ürünlerini 3otuz.com alıyorum gercekten başarılı ürünler

    YanıtlaSil