8 Aralık 2012 Cumartesi

Bitenler #5


Merhaba,
Yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. Ne yazık ki bir makyaj malzemesinin dibini göremedim henüz ama elimdeki ürünleri düzenli bir şekilde kullanıyorum ve bitirmeden de kolay kolay yenisini almıyorum. Gelelim bitirdiklerime :

1-) Farmasi Silky&Soft Body Control Lime : Bu el ve vücut kremini uzun zaman önce BİM'den almıştım. Epeyce kullanıp yarım bir şekilde kaderine terk etmiştim ki kullanıp bitirmeye karar verdim miladı dolmadan. Kokusu limonlu dondurma gibi iştah açıcı olsa da ne yazık ki nemlendirmesi ve emilimi yetersiz.Alalı uzun zaman olduğu için fiyatını hatırlamıyorum ama Farmasi'nin web sitesinde ürün kataloğunda görmüştüm sanırım hala satılıyor bu serinin kremleri. Kendisi aynı zamanda benim Cream 5 Pan ürünlerimden biri. Cream 5 Pan ne ola ki? diyenleri buraya alalım.

2-)Oriflame Waterproof Make-Up Remover : Çift fazlı göz makyaj temizleyicisi. Resimde ne olduğu pek anlaşılmamakla birlikte kendisi şu şekilde görülmekte :



Kaynak : orishop.co.uk

İki şişe bitirdim ama zerre kadar memnun kalmadım. Yoğun bir şekilde kimyasal ve plastik kokuyor. Suya dayanıklı makyajları çıkartıyor ama benim gözlerimi çok fazla yaktı ve rahatsız etti. Yağlı bir his bırakıyor gözlerde ağırlık yapıyor. Oriflame'in yeni kataloğunda hala satılıyor ama düşmanıma önermem bu ürünü o derece kötü...

3-)The Body Shop Coconut Shower Cream : Bu duş jeli/kremi sevgili arkadaşlarımın doğum günü hediyesiydi. Normalde hindistan cevizi kokusunu hiç sevmeyen bir insan olarak bu ürünün kokusunu çok beğendim. Doğal bir kokusu var ve hafif odunsu. Duştan sonra bile güzel kokmaya devam ediyorsunuz. Ayrıca krem formunda olduğu için vücudunuzu nemlendiriyor. Büyük boyunu almak isterim ilerde ama çileklisini veya başka çeşitlerini alırım sanırım.

4-)Oriflame Wild Rose & Cotton Protecting Hot Oil : Saç bakımı için sıcak yağ. Kokusu oldukça güzeldi ama çok büyük bir etkisini görmedim. Saç uçlarıma uyguladım ve duruladım bir miktar yumuşattı zaten. Kataloglarda bu ürüne rastlamadım sanırım artık satılmıyor.

5-) Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu : Gratis'den iki poşet almıştım bu da ikinicisi. Çok kaliteli bir ürün. Kolay kolay dağılmıyor. Sadece dikişli kısmını sevmedim yanlışlıkla yüzüme değdiği zaman çiziyordu. Tekrar alabileceğim bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder