13 Ocak 2013 Pazar

Bitenler #6



Toplu veda fotoğrafı 

2013'ün ilk bitenler yazısıyla sizlerle birlikteyim efenim. Bakalım bu yazının biten beşlisi nelerden oluşuyor?

1-) Papi Fresh Islak Mendil : Kokusunu çok sevdim. Makyaj yaparken veya silgi tozlarıyla kaplı masamı temizlerken bol bol kullandım :)

2-) Oriflame  Deodorantlı Ayak Pudrası : İçeriğinde çay ağacı yağı olan güzel bir pudraydı. Özellikle kışın ayaklarım çok terlediğinden ve bu terden dolayı da  çok üşüdüğü için bol bol kullandım. Oriflame artık Foot Care serisini satmıyor bildiğim kadarıyla.Tek eksisi talk içermesiydi.





3-) Isana Intensiv Lippen Pflege : İçeriğinde çinko oksit, shea yağı, E vitamini, üzüm çekirdeği yağı ve bisabolol var. Kullandığım süre boyunca memnun kalmadım. Yaz aylarında yeterliydi ama kışın mahvolan dudaklarıma yeterli gelmedi ne yazık ki. Dibinde kalanları da dudak peelingi yaparak bitirdim :) Tekrar almam.



4-) Orofluido Saç Bakım Yağı : Sevgili Miskin Kek'in çekilişinden kazandığım hediyelerin yanında gelmişti bu tester ürün. Argan yağı içeriyor ve mis gibi bir kokusu vardı. Duştan sonra saçım nemliyken kullandım ve memnun kaldım. Ancak tam boyuna 100 küsürt TL veremicem.... Bu arada pek çok yabancı bloggerın gözdesi bir ürün.

5-) Parmex Aseton (125 mL.) : Bu aralar aşka gelip bol bol oje sürdüğümden bu yarım şişenin de hakkından geldim :) Mis gibi hanımeli kokuyordu. Ancak bir süre almamaya karar verdim asetonsuz oje çıkarıcıları tercih ettiğim için.

Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz? 
Herkese keyifli pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder