27 Temmuz 2012 Cuma

! Cream 5 Pan !

Yarın öbür gün savaş çıksa kremler karneye filan bağlansa hayatta sıkıntı çekmezdim :) Bu yüzden acilen bir project pan başlatma ihtiyacı hissettim. Bu kremler bitmeden yenisini almaca yok ! Denemek istediğim başka kremler var onları alabilmem ve deneyebilmem için bunların bitmesi şart ! Ne kadar zamanda bitiririm bilmiyorum ama her ay bir güncelleme raporu yazmaya karar verdim böylece ilerleyişimi  görebilirim ve ne kadar sürede bitirdiğimi de hesap edebilirim sanırım. Gelelim bitirmek istediğim ürünlere :


Sol baştan itibaren :

1-) Farmasi Body Control  Lime El ve Vücut Kremi : Bir kaç sene önce BİM'den almıştım. Uzun zamandır bulunmasına rağmen yapısı bozulmadığı için kullanıp bitirmek istiyorum.200 mL. ve  şuan yarısında.

2-)  Oriflame Ulra Rich Body Milk : Ekstra kuru ciltler için üretilmiş bir krem. 400 mL. ve yaklaşık 1/4'ü kullanılmış durumda. Yapısı oldukça yağlı. 

3-) Oriflame Essentials Balancing Face Cream : Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş dengeleyici krem. 75 mL. 'lik tüpü, bunun da hemen hemen yarısını kullandım. Bitirip bundan daha çok sevdiğim ve favorim olan yüz kremime devam etmek istiyorum.

4-) She is Sexy Simli Vücut Losyonu : 75 mL. ve tamamı duruyor. Kokusunu hiç sevmiyorum ve nasıl bitireceğimi de kara kara düşünmekteyim ama bitmeli.

5-) Orflame Silk & Cashmere Body Cream : Son olarak yukarıda gördüğünüz tombik kremin de daha önce krem yapıdaki roll-on'unu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Kokusu oldukça güzeldi. Severek kullanacağımı ve çabuk bitireceğimi tahmin ediyorum. Hiç açılmadı ve 250 mL.

Her ay ürünlerdeki ilerlemem hakkında güncelleme yaparak görüşlerimi bildireceğim. Bakalım ne kadar zamanda bitirebileceğim hepsini :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder