26 Temmuz 2012 Perşembe

Bitenler #2


empties

Toplu veda fotoğrafı :)

Oriflame Petal Quartz Parfüm : Pembe frezya ve Bulgar gülü kokularını içeriyor. Tam benim beğendiğim gibi hafif çiçeksi bir koku. Frezyanın kokusu sanki biraz daha baskın geldi bana. Severek kullandığım bir parfüm oldu. Ancak kokusu çok kalıcı değildi.





 Oriflame 24h active protection deodorant : Bu deodorant annem ve teyzemin Orfilame günlerinden kalmaydı. Kargo ücreti ödememek için bundan sipariş veriyorduk. Kokusuz ve pudrasız bir deodorant. Çok az kalmıştı. Annem kullanmadığı için bitirmek istedim. Koku önleme açısından çok da başarılı bulmadım. Tekrar almam sanırım .Oriflame de bu ürünün yerine başka bir deodorant satmakta. 



 Oriflame Aloe Vera Tonik : Yüzümü temizledikten ve maske yaptıktan hemen sonra kullandım. Cildimde çok büyük bir değişiklik yapmadı açıkcası. Hafif yapılı bir tonik. Uyguladıktan sonra emilimi kolay. Sırada denemek istediğim başka tonikler olduğundan şu aralar tekrar almayı düşünmüyorum.

Flomar Lip Care Strawberry : Flormar'ın çilekli dudak nemlendiricisi. Benim dudaklarımı nemlendirmede yetersiz kaldı. Hafif bir parlaklık veriyor. Çilek kokusunu beğendim sadece. Ama tekrar almayacağım.





Dibindekiler dahil bitirdim :)

 Fe Cotton Pads : İçinde 70 adet makyaj pamuğu var. İki paket bitirdim. Ama beğenmedim. Dokusu sert. Tekrar alacağımı sanmıyorum

Watsons Deep Cleasing Nose Pore Tape : Aldığım günden beri severek kullandığım bir ürün oldu. Haftada 1 kez uyguladım. Siyah noktaları çok güzel temizliyor. Ayrıca siyah noktaların sayısını arttırmadı ve burnumda herhangi bir tüylenmeye de yol açmadı. Piyasadaki muadillerine göre de fiyatı oldukça uygunç.Yenisini alacağım mutlaka. Herkese tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder