28 Temmuz 2012 Cumartesi

Olay Complete U.V Korumalı Gündüz Kremi


İtiraf edeyim bu kremi çok da istekli bir şekilde almamıştım. Panora AVM'deki Watsons'da takılırken güneş koruması olan günlük kullanabileceğim bir krem aradığımda satış temsilcisi bir bayan bunu bana önermişti. Hatta yüzümde bir miktar denedi kendisi. Sürdüğüm anda yüzümde bir serinlik hissettim ve bu çok hoşuma gitti. Karma bir cilde sahip olduğum için yüz kremlerine biraz temkinli yaklaşıyorum açıkçası. Yüzümü yağlandırmadan nemlendirecek bir krem arıyordum. İyi ki almışım. Gelelim ürünün özelliklerine:

1-) Krem normal, yağlı ve karma ciltler için uygun.
2-) SPF 15 güneş koruma özelliğine sahip.
3-) 100 mL. ürün içeriyor.
4-) B3, E vitamini ve Pro-Vitamin B5 içeriyor.
5-) Tek eksisi paraben ve alkol türevleri içermesi.
6-) Makyaj altına uygulanabiliyor.
7-) Hafif ve rahatsız etmeyen temiz bir kokuya sahip.





Ben aldığım günden beri inanılmaz memnunum. Annem de merak edip bir kaç kez kullandı ve normalde kolay kolay beğenmeyen bir insan olarak nefis bir krem olduğunu söyledi :) Demek ki iyi bir krem almışım :) Ayrıca bu ürün temptalia.com'da 2012'in en iyi gündüz bakım kremi olarak seçilmiş editörü tarafından :



Fiyatı 19,50 TL.'idi yanlış hatırlamıyorsam. Şiddetle tavsiye ederim :) 

1 yorum:

  1. Bunu nezamandır almak istiyorum, ama hiçbiryerde bulamıyorum sizin bi bilginiz varmı acaba ?

    YanıtlaSil