29 Temmuz 2012 Pazar

Beauty formulas Regenerating Appricot Peel Off Facial Mask




Cilt maskeleri cilt bakımı için son derece önemli. Piyasada pek çok farklı tip cilt maskesi mevcut. Ben ilk defa cilt maskesi kullanan biri olarak tercihimi jel tipinde olan maskelerden yana kullandım. Watsons'da gezinirken bu maskeyi gördüm ve denemek istedim. Maske gözenekleri temizleyerek cilde ışıltısını geri kazandırmayı vaadediyor. Ayrıca nemlendirdiğini idda ediyor. Nemlendirme kısmına pek şahit olduğunu söyleyemem ama uyguladıktan sonra cildimin daha parlak olduğunu fark ettim. 





Maskenin kullanımı biraz özen istiyor. Jel formunda bir maske ve çabuk kuruyor bu nedenle cildime eşit bir şekilde dağıtabilmek için bir spatula üzerine döküp güzelce yayıyorum. Yaklaşık 20 dakika bekletiyorum  ve daha sonra soymaya başlıyorum. Güzelce soyup temizledikten sonra toniğimi ve nemlendiricimi sürüyorum. Cildimden soyduktan sonra toniği sürdüğümde çok hızlı bir şekilde emildiğini fark ettim. Bu benim için artı bir özellik. Ayrıca cildim resmen iki ton açılıyor uyguladıktan sonra. Ben haftada 1 kere uyguluyorum bu maskeyi siz isterseniz (cildiniz çok hassas değilse) haftada 2-3 kere uygulayabilirsiniz. Ayrıca yüzünüzü mevcut kulladığınız yüz temizleyiciniz ile güzelce temizledikten sonra kullanmanızı tavsiye ederim, kesinlikle daha iyi sonuç alıyorsunuz.

Ürünün tek eksisi kokusu bence. Kayısı kokusunu normalde çok sevmeme rağmen oldukça yoğun ve yapay bir koku algılıyorum. Eğer kokusu sizi rahatsız etmiyorsa ve bu tip jel-soyulabilen maskelerden hoşlanıyorsanız tavsiye ederim. Fiyatı da oldukça uygun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder