1 Ağustos 2012 Çarşamba

Avon Makyaj Fırçalarım




Makyaj fırçasına deli dehşet ihtiyacım olduğu bir dönemde (ki hala bazı parçalar eksik örn : iyi bir blending fırçam yok hala) blogunu ilgiyle takip ettiğim sevgili Kovakadıyım'ın tavsiyesi üzerine Avon makyaj fırçalarını denemeye karar verdim. Bir kaç ay katalogları takip ettim ve sonunda istediğim fiyatta güzel bir allık fırçası ve far fırçası aldım.

Allık fırçasını açılı olmasından dolayı aldım. Elmacık kemiklerim çıkık ve normal pudra/allık fırçaları (şu tombik olanlar yani) uygulama yaptığımda istediğim şekilde allığı dağıtmıyor. Bu nedenle tam elmacık kemiği doğrultusunda allığı kolaylıkla uygulayıp dağıtabileceğim bir fırçaya ihtiyacım vardı. Bu fırça tam olarak bu işi yapıyor. Allığı güzelce alıyor ve hapsetmeden yüzüme istediğim şekilde dağıtıyor. Kılları yumuşacık. Birkaç  kez yıkamama rağmen kılları da dökülmedi. Temizlemesi son derece kolay. Çok memnunum. Far fırçasını allık fırçası kadar başarılı bulduğumu söyleyemem. Farı güzelce alıyor ancak kullanmak istediğim rengin çok azını göz kapağıma uygulayabiliyorum. Bu fırçayı da bir kaç kez yıkamama rağmen kılları dökülmedi. Avon kataloglarında bu fırçalara denk geldiğinizde açılı allık fırçasını kaçırmayın bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder