20 Haziran 2015 Cumartesi

Bitenler #19


bitirme_projesi



#1 Dalin Bebek Şampuanı : Göz makyajımı miseller formdaki makyaj temizleme sularından herhangi biriyle temizledikten sonra kirpik diplerimde kalan göz kalemi ve rimel artıklarını temizlemek için kullanıyorum. Gözlerimi yakmıyor ancak göz çevremi bir hayli kurutuyor. Nispeten daha yumuşak bir fomüle sahip olan Komili Zeytinyağlı Bebe Şampuanı'nı kullandığım için büyük ihtimalle bir süre tekrar almayacağım kendisini.


#2 L'oreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Bioderma H2O'nun ünü sağır sultana bile ulaşınca elbette L'oreal gibi dev kozmetik tekeli de bu atağı karşılıksız bırakmadı ve kendi misel formüllü makyaj temizleme suyunu piyasaya sürdü. Bioderma, Garnier, RDL misel sularını da denemiş biri olarak L'oreal makyaj temizleme suyunu Garnier'den çok daha başarılı bulduğumu itiraf etmeliyim. Üstelik ten makyajını temizledikten sonra yüzümde Garnier'in yaptığı gibi yapış yapış bir hisse neden olmuyor. Göz makyajını çıkarma kuvveti Bioderma'ya yakın. Kullanış bir ambalaja sahip ancak dikkatli kullanımda fazla sorun yaratmadı bana. L'oreal bir gün pompalı ambalaj çıkartırsa yeniden bu ürünü alabilirim neden olmasın? :)



#3 The Body Shop Çilekli Duş Jeli :  Body Shop'un hemen hemen her ürünü ilgimi çekiyor. Çilekli seriyle ise doğum günümde alınan bir set ile tanışmıştım. Setten çıkan bu duş jelini de keyifle kullandım. Ufak tefek görünmesi beni biraz yanıltsa da epey bereketliydi. TBS'in başka duş jellerinde gözüm olduğu için tekrar almayı şimdilik düşünmüyorum. Bu duş jeliyle ilgili daha detaylı bir yazım şuracıkta mevcut.



#4 Fonex Body Senses Exotic Elixir Duş Jeli :  Fonex ile tanışmam geçen yaz tatilimde TBS duş jelini yanıma almamı unutmam sayesinde oldu. Fonex çeşitli saç bakım  ve kişisel ürünleri hatta saç maşası, traş makinesi gibi geniş ürün yelpazesine sahip bir Türk markası. Yaşadığım yerde ne yazık ki hiçbir ürününe rastlayamadım. Ancak tatilde edildiğim bu uygun fiyatlı yeşil çay ve portakal özleri içeren duş jelini oldukça sevdim, keyifle kullandım. 


#5 Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : L'oreal kusursuz makyaj temizleyiciden bahsettikten sonra yeniden aynı şeyleri tekrar etmek istemem ama bu ürünü tekrar almayacağımı kesinlikle söyleyebilirim. Bioderma ile uzaktan yakından alakası olamayan, göz kapaklarımda az miktarda da olsa yağlı bir his bırakan, ten makyajımı sildikten sonra yapış yapış yüzümde duran, üstüne bir de kirpiklerimi döken bu makyaj temizleme suyunun neresinden tutarsam tutayım elimde kalıyor. Tek artısı uygun fiyatlı ve yüksek gramajlı oluşu ki bunlar bile ürün kötü olduktan sonra benim için bir anlam ifade etmiyor. Bu ürünler ilgili görüşlerim şuracıkta mevcut.


Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder