27 Temmuz 2013 Cumartesi

Avon Advanced Techniques Daily Shine Kuru Saç Ucu Onarıcı Serum

Merhaba,
Bugünkü yazımda yine bir blogger fenomeni ürüne daha yer vereceğim. Avon'un bu saç serumu son zamanlarda oldukça popüler, beğenenleri kadar beğenmeyenleri de bir hayli fazla. Ben ne yazık ki beğenmeyen grupta yer alıyorum. Nedenlerini açıklamadan önce serumun vaad ettiklerine bir göz atmakta fayda var.

Avon'un web sitesinde "Uygulandığı anda saçlara %100'e varan ışıltı kazandırır." ibaresinden başka tatmin edici bir açıklama bulunmamakta. Ürünün net içeriği hakkında da pek bilgi sahibi olamadım açıkçası araştırmadığım için.




Benim yorumlarım ise şu şekilde :

(+) %100 olmasa da saça doğal bir parlaklık verdiği doğru, tabi bu temiz saça uygulandığı için geçerli bana sorarsanız.

(+) Serumun kokusunu ilk başta biraz yoğun bulsam da kullanmaya devam ettikçe kokusu hoşuma gitmeye de başladı biraz karpuzu andırıyor kokusu :)

(-) Saçlarım çok gür olmamakla birlikte saç tellerim de normal kalınlıkta. Saç uçlarım da saç diplerime göre nispeten daha kuru ve çatallaşmaya meyilli. Ancak ben bu serumu kullandığım süre zarfında saç uçlarımdaki kurumayı engelleyecek herhangi bir etki gözlemlemedim.

(-)Çok kuru ve yıpranmış saçlara sahipseniz bu serumdan beklentilerinizi yüksek tutmamalısınız.

(-) Saç uçlarımdaki mevcut kırıklarıma da düzeltici hiç bir etkisi olmadı.

(-) Saçlarıma verdiği yumuşaklık ver parlaklık sadece kullandığım gün etkisini sürdürebildi ve uzun vadeli olamadı.

(+) Saçlarımda ağırlaşma ve yağlanma yapmadı.

(+) Saçlarıma uyguladıktan sonra herhangi bir kalıntı bırakmadı veya saçlarımı birbirine yapıştırmadı.

(-) Banyo/duş sonrasında tek başına kullandığımda etkisini orta halli bulurken saç maskesinden hemen sonra uyguladığımda daha iyi bir performans gözlemledim.

(-) 30 mL'lik bir ürün ve saçlarım uzun olduğundan her seferinde 4-5 pompa ürün harcadım ve çabuk bitirdim.

(-) İndirimsiz fiyatı 15-16 TL ki gerçekten denemek istiyorsanız indirimli fiyatıyla almanızı tavsiye ederim çünkü 30 mL'lik, üstelik de bir saç serumu olduğu için, normal fiyatı abartılı.

Benim için olmazsa olmaz bir ürün değil açıkçası. Abartıldığı kadar da etkili olduğunu düşünmüyorum. Belki ilerde Argan yağı formüllü olanını deneyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder