4 Ağustos 2012 Cumartesi

Tatlı bir süpriz...



Perşembe günü çok sevdiğim iki ardaşım Burcu ve Göknur bana süpriz yaparak bu güzel mini-kofreyi doğum günü hediyesi olarak verdiler. İnanılmaz mutlu oldummmm. Bu aralar makyajdı, cilt bakımıydı vs. kafayı bozduğumu iyi bildiklerinden ve Body Shop'a olan merakımında farkında olduklarından bu tatlı hediyeyi bana almışlar. Çok ince düşünmüşler, hem çok duygulandım hem de çok mutlu oldum.





Paketi açtığımda beni bir adet 60 mL.'lik hindistan cevizli mini mini bir duş jeli,  yine aynı ebattaki vücut sütü ve minik bir lif karşıladı. Duş jeli ve vücut sütü harika kokuyor. Bitirmeye de kıyamayacağım ama ilk fırsatta kullanıp görüşlerimi yazacağım. Doğal olarak bu tatlı hediyenin fiyatına bakma gereği duymadım ama doğum günleri gibi özel günlerde sevdiklerinize gönül rahatlığıyla armağan edebileceğinizi düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder