29 Haziran 2012 Cuma

Son zamanlarda aldıklarım


Son zamanlarda sadece ihtiyacım olan ürünleri veya bitmeye yakın olan ürünlerimi yedeklemek için alışveriş yapıyorum. Bu ürünlere de ihtiyacım vardı açıkçası. Gelelim aldıklarıma :


1-) Benri Makyaj Temizleme Diskleri : İçinde 80 adet var. En sık biten ürünlerden biri de malum makyaj pamuğu. Son kullandığım makyaj pamuğunun yapısını sert buluyordum. Benri'den umutluyum :).İki paket alıp yedekledim.

2-) Synergen Tonik : Son zamanlarda kullandğım tonik bitmek üzere can çekişiyor. Bu ürünü de çok merak ediyordum. Deneyip göreceğim.


3-) L'Oreal Paris Pure Zone 30s. Chorono-Clear : Yüz temizleyicimin de bitmesine az kalmıştı. Yedeklenmesi gerekiyordu. Şu yuvarlak kısımda bulunan cleanpad de beni baya cezbetti :) 



4-) Emily waterproof eye pencil/101/siyah :  Gerçekten çok güzel bir kalem. yumuşacık bir ucu var. Uygulaması kolay. Sürdükten sonra gözlerim kaşınmadı hiç. Ayrıca gerçekten akmıyor. Yalnız kapağını kapatırken dikkatli olunmasında fayda var hemen bükülüp şekli bozulabiliyor yumuşak olduğu için. 

5-) Studio Basics/Kalemtraş : Güzelim Emily kalemimi aldığımın ertesi günü kapağını hızlıca kapatıp kalemin ucunu mahfettiğimden ve elimde de doğru düzgün bir göz kalemi kalemtıraşı olmadığından almam farz olmuştu.  Üstelik daha büyük göz kalemlerini de açabiliyorsunuz. Çift taraflı. Makyaj çantasında olması gereken bir ürün.




6-) Max Factor False Lash Effect Fusion : Rimelim bitmişti kaliteli ve hacim veren birşey almak istedim.. Rimel uzmanı değilim ve bu rimel ile ilgili görüşlerimi bitirdikten sonra yazmaya karar verdim. 
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder