2 Haziran 2012 Cumartesi

Flormar Ürünlerim #1

Uzun zamandır sahip olduğum Flormar ürünleri hakkında bir yazı girmek istiyordum. Flormar'ın bende mevcut olan üç adet güzide ürünü bulunmakta ancak ben bunların şimdilik iki tanesinden bahsedeceğim. Diğeri hakkında ise bitirdikten sonra yazmam daha doğru olur diye düşündüm. İkisini de çok severek kullanıyorum.


      İşte karşınızda benim muhteşem ikilim;  pudram ve allığım :) Özellikle de allığımdan çok memnunum.




Allığımı pek çok blogger arkadaşın bu ürün hakkındaki değerlendirmelerini okuyarak almıştım. Gerçekten övgüyü hak ediyor. Şeftali rengi bir allık ama resimde siz de fark etmişsinizdir hafif bir pırıltısı var. Ben diğer resimlere baktığımda daha mat zannediyordum açıkçası. Ama bu doğal ışıltıyı beğendim :) (Fotoğraf makinem tam anlamıyla allığın rengini yansıtıyor, başarılı bir çekim yapmışım:)) ) 


             Vee bu da arka kısmı. Sanırım Flormarın en meşhur ve beğenilen allığı bu 91 numaralı allığı. 




Resimde hafif pembeymiş gibi görünüyor ama kendisi tam tersine güzel bir bej. Yüzüme sürerken hafif bir koku alıyorum pudaradan ve bu özelliğini çok seviyorum. Yüz kremi gibi kokuyor. Hafif bir yapısı var. Mükkemmel bir kapatıcılığı filan yok ama benim cilt tonumla çok uyumlu ve doğal bir görünüm veriyor. Bu nedenle severek kullanıyorum. Ancak tek olumsuz yanı sürdükten sonra telefonda konuştuktan sonra ekranda beyaz beyaz izler görüyorum ve bu beni cidden sinir ediyor. Bunun nedenini çözemedim açıkçası. 

Şimdilik bu kadar ilerleyen günlerde görüşmek üzere....                                

                                                         - dnz -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder