16 Mayıs 2015 Cumartesi

Bitenler #18


kozmetik


#1 Nivea Pure & Natural Action Deodorant : Yasemin kokulu bu deodrantın kokusuna bayıldım. Tertemiz ve ağır olmayan hoş bir çiçek kokusuna sahip ancak ter kokusunu önlemede sıcak yaz günlerinde başarısız oluyor. Alüminyum ve koruyucu kimyasallar içermeyen market deodrantı bulmak ülkemizde bir hayli zor olduğundan içerik konusunda hassasanız çoktan bu deodrantı denemişsinizdir diye düşünüyorum. Ancak ben tekrar almayacağım.



#2 Isana Deo Spray Aloe Vera : Rossmann'larda bulanan Isana'nın bir deodrantı. Oldukça ucuz fiyatlı alkol içermeyen  nispeten temiz içerikli bir deodrant ancak bu da Nivea gibi ter kokusunu önlemede başarısız. Kokusu biraz tuhaf. Ambalajındaki sprey başlığı oldukça sert ve kullanırken zorluk çıkarıyor. Tekrar almayı düşünmüyorum.



#3 Avon Naturals Çilek&Guava Vücut Spreyi : Avon'un bu vücut spreyleri şimdi 100 mL'lik yeni ambalajlarında yanlış hatırlamıyorsam. Çilekten çok meyveli jelibon gibi tatlı bir kokusu var.İlk başlarda severek kullandıysam da sonlarına doğru yoğun alkol kokusuyla beni rahatsız etmeye başlamıştı. Koku kalıcılığı oldukça az. Sıcak yaz günlerinde kullanılabilir kıvamda. Detaylı yazısı şuracıkta mevcut. Tekrar almayacağım.



#4 Bargello Açık Parfüm No 306 : Sevdiğim bir arkadaşım tarafından hediye edilmişti. İçinde Pacco Rabanne'in Lady Million'ını vardı. Severek kullandım. Çiçeksi hoş bir kokuydu. Bargello'nun açık parfümlerinden başka kendi üretimi olan kokuları da var. Merak ettiğim parfümlerin benzerlerini denemek hoşuma gittiği için açık parfümlere karşı değilim. Özellikle de belli bir kalite standardı tutturmuş yerli markalara bu konuda güveniyorum. Tenime uyguladığımda herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadığı ve merak ettiğim başka kokular olduğu için Bargello açık parfümlerini yakın zamanda tekrar tercih edebilirim.




#5 Rexona Shower Clean Stick Deodorant : Kokusuna bayılarak aldığım ve severek kullandığım, ter kokusunu gerçekten önleyen alkolsüz deodorant. Çok severek kullandığım için anneme de almıştım ancak annemde alerjik reaksiyona yol açtı. Elimde 2 adet daha olmasına rağmen bitirdiğimde tekrar almayacağım. Bende herhangi bir alerjik durum oluşmadı ancak yine de rahatsız oldum bu durumdan.  


                      Bana tavsiye edebileceğiniz temiz içerikli uygun fiyatlı deodorantlar var mı?
Paylaşırsanız sevinirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder