15 Eylül 2014 Pazartesi

Bitenler #15

Merhaba
Bitenler yazılarını hem okumayı hem yazmayı çok seviyorum. Sonuna kadar kullanıp bitirdiğim ürünlerden hangilerini tekrar alıp almayacağıma karar vermemi sağlıyor bu yazılar. Bakalım bu sefer neler bitirmişim?



#1 Emporio Armani Elle (She) EDP : Ananas, misket limonu, sedir ağacı, sandal ağacı ve daha sayamayacağım pek çok bitki özlerinden oluşan  notalara sahip. Odunsu özler daha baskın. Fazla feminen bir çizgide değil. Daha erkeksi. Sevmek için çok uğraştım ancak kesinlikle bana hitap eden bir koku değil. İlk çıktığı zaman da hiç ilgimi çekmemişti. Tekrar alacağımı hiç sanmıyorum.

#2 Down Under Natural's Nude Şampuan : Severek kullandığım bir şampuan. Saç derimde kaşıntı ve hassasiyete yol açmadı. Ancak bitmesine yakın saçlarımı biraz kuruttuğunu fark ettim. Yeni şampuanlar deneme merakım ve maceralarım bittiğinde dönüş yapacağım güvenli bir liman. Detaylı yorumlarımı şurada bulabilirsiniz.

#3 Flink&Sauber Gözlük Temizleme Mendilleri : Rossmann mağazalarında bulunan gözlük temizleme mendillerinden. Kruidvat'ın gözlük temizleme mendillerin de sevmiştim ama bunu ondan daha fazla beğendim üstelik içinde 50 adet var. Kesinlikle tekrar alırım, kurtarıcı bir ürün bence.

#4 Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun : Bu sıvı sabunu da severek kullandım. Hatta fırçalarımı da kimi zaman temizledim. Tekrar alabilirim.

#5 Bioderma Sensibo h2O : Hepimizin gözdesi :) Artık tanımayan kalmamıştır. Üzerinde o kadar çok yazılıp çizildi ki ekstra söylenecek birşey bulamıyorum ben. Ancak ben tonik olarak kullandığımda daha çok sevdim. Fiyatını gereksiz pahalı buluyorum ancak indirimli olarak tekrar almayı çok istiyorum çünkü gerçekten piyasadaki pek çok tonikten çok daha başarılı buldum.


                                                     Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder