5 Ağustos 2014 Salı

Rimmel London Kate Moss Lasting Finish Mat Ruj #110

Merhaba
Bahar ve yaz aylarına çok yakıştırdığım ve aldığım günden beri sıcak havalarda özellikle de tatilde sürmekten çok keyif aldığım Rimmel London'ın Kate Moss imzalı meşhur rujlarından biri olan 110 numaradan biraz bahsetmek istedim. Rimmel London'da sık sık indirime girebilen bir marka ve yerli markalar mat ruj akımından etkilenerek kendi mat serilerini bir bir piyasaya sürmeden önce bu seriye ait rujlar ve Lasting Finish serisindeki yarı mat rujlar oldukça popüler olmuşlardı. Daha önce Lasting Finish serisinden 20 numaralı rujdan bahsetmiştim. Şimdide biraz bu seriye ait olan bu tatlı ruj hakkında görüşlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle.


Rimmel London Lasting Finish Kate Moss Mat Ruj

(+) Ambalajını gerçekten çok şık ve orjinal bulduğumu belirtmeliyim. Kapağı da oldukça sağlam ve güvenli. Olur olmaz yerde çantanızda açılıp saçılmıyor.



Rimmel London Lasting Finish Mat Ruj 100 numara

(+) Renk olarak sarı-turuncu alt tonlu hatta neon diyebileceğimiz bir renk ve özellikle yaz aylarında (hele de buğday tenli veya esmerseniz) göz makyajını hafif tuttuğunuzda tüm dikkatleri üzerinizde toplayabileceğiniz iddialı bir ruj.

(+) Tamamen mat ve sürüldüğünde oldukça opak duruyor. Sürümü de oldukça kolay. 

(+) Üst üste iki kat (tabi iyice yedirerek) sürüldüğünde rengini çok güzel veriyor.

(+) Eğer koyu renk dudaklara sahipseniz gönül rahatlığıyla sürebilirsiniz çünkü kabındaki rengi tamamen verebilecek güçte pigmentasyona sahip.

(+) Birşeyler yiyip içtiğimde yoğunluğu azalsa da tamamen uçup gitmiyor. Dokunmadığımda 2-3 saat bozulmadan dudaklarımda kalabiliyor.




(-) Uygulamadan önce dudaklarınızı yeteri kadar nemlendirdiğinizden emin olmalısınız aksi takdirde çok rahatsız edici boyutlarda olmasa da pütür pütür durabiliyor.

(-) Dudakları kurutabilen bir yapısı var ancak çok şiddetli boyutlarda değil.

(-) Lasting finish serisindeki rujlar gibi bu ruj da maalesef kötü bir tada sahip ancak onlardan bir tık daha iyi bu konuda. 

(-) Kokusu çok rahatsız edici değil ancak ben hoşlanmadım.

Hazır tatil dönüşü bronzlaşmışken bu ruja daha fazla şans vermeyi düşünüyorum eğer sizde önceki indirimleri yakalayıp bir köşeye benim gibi kaldırdıysanız sürmek için bundan daha uygun bir zaman olamaz diye düşünüyorum :)

Rimmel London rujları ve diğer ürünleri Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz




2 yorum:

  1. Tam yazlık! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;) Sende çok hoş duracağını düşünüyorum ;)

      Sil