15 Ağustos 2014 Cuma

Bitenler #14

Merhaba,
Uzun zamandır ihtiyaç dışı alışveriş yapmadığım için elimdeki pek çok ürünü hakkını vererek sonuna kadar kullanıyorum ve onlar bittikçe mutlu oluyorum :) Bakalım bu sefer neler bitmiş?



1-) Seçkin Islak Havlu : Bu bitirdiğim 3.paketim. Kokusu hafif ve temizlemesi güzel. Fiyatı da 1 TL olunca sürekli alıyorum. Hatta stok yapsam iyi olacak çünkü çok çabuk bitiyor :)

2-) Flormar Makyaj Temizleme Mendilleri : Parfümlü olmasına rağmen oldukça beğendim. Dokusu ne çok sert ne çok yumuşak.Sadece yüz makyajımı temizlemek için kullandım ve başarılı buldum. Tekrar alabilirim.

3-) Rival de Loop Clean&Clear Göz Makyaj Temizleyici : Bu göz makyaj temizleyici su bazlı bir temizleyiciydi. Göz makyajını dağıtmadan ve bulaştırmadan temizliyor. Göz çevremi ne yazık ki bir miktar kurutuyor. Daha önce fikirlerimi şurada paylaşmıştım. Miktarı biraz daha fazla olabilseydi tekrar almayı düşünebilirdim. 

4-)Rosense Nemlendirici El Kremi Tester : İçinde sadece 3 mL ürün olunca kullandığımda nemlendirmesiyle ilgili net bir fikrim oluşamadı ancak yapısını hiç beğenmediğim söyleyebilirim. Gül suyunun paketinden çıkmıştı. Merak edip deneyeceğim bir krem değil açıkçası.

5-) Flormar Precision Artliner : Bu eyelinerın da yazısı şurada mevcut. Ucunu çok kullanışlı bulmadığım için tekrar almayı düşünmüyorum açıkçası.


Benim bu ay bitirdiklerim bunlar :) 
Sizler bu aralar neler bitirdiniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder