11 Temmuz 2014 Cuma

Balmi Frambuazlı Lip Balm Yorumlarım

Merhaba
Yakın bir zamanda Watson's raflarında arz-ı endam eden, Amerika'lı Eos lip balmın muadili olarak gösterilen bu sevimli lip balmla uzun bir süre önce tanıştım. Ne mutlu ki şuan ülkemizde  naneli, hindistan cevizli, çilekli ve frambuazlı olamak üzere 4 çeşidi de mevcut. Ben genel olarak çilek aromasını sevsem de bu sefer tercihimi frambuazdan yana kullandım. Artıları ve eksileriyle bir değerlendirme yapacak olursak :



Balmi Franbuazlı Lip Balm


(+) Küp şeklinde oldukça sevimli bir kabı var ve bu görüntüsüyle piyasadaki pek çok dudak nemlendiricisine göre albenisi elbetteki daha fazla 



Balmi Lip Balm

(+) Aldığımda ilk başta açmak için epeyce çaba sarfettim ve kabını da biraz hırpaladım açıkçası :) 
Ancak o kadar çabaya gerek yokmuş üstten çevirilerek kolayca açılıyor. Kolay açılmadığı için çantada taşımak için oldukça ideal.
(+) Ayrıca yan tarafında anahtarlığa takılabilen bir zımbırtısı da mevut ancak ben o şekilde kullanmayı 
istemedim







(-) Ancak açarken dikkatli ve yavaş olmak gerekiyor aksi taktirde sivri üst kısmın kopması ve oraya buraya bulaşarak sizi deli etmesi mümkün.

(-) Her açılıp kapanmada nemlendiricinin üzerinde çizikler oluşuyor ki bu da kötü bir görüntüye sebep oluyor.

(-) Zaman içinde kullanım sıklığına bağlı olarak sivri üst kısım düzleşiyor ve bu da dudaklara uygulanmasını epeyce zorlaştırıyor ne yazık ki. 

(-) Kabında misler gibi frambuaz kokusunu alabildiğim halde dudaklarıma uyguladığımda frambuaz tadını hiçbir şekilde algılamıyorum

(-) Benim gibi oldukça kuru ve çatlak dudaklara sahipseniz nemledirmesini vasat bulmanız olası.
 Kış aylarında kesinlikle yeterli nemledirmeyi sağlayacağını düşünmüyorum.

(+) SPF15'in yanı sıra UVA korumaya da sahip 

(+) Shea ve jojoba yağlarına ek olarak antioksidan bakımından zengin E vitamini de içerdiğinden dudaklara bakım yapma iddiasında.

(-) Fiyatı 9,90 TL gibi bence biraz şişik bir fiyata sahip.

Sadece kabının şirinliğinden dolayı bir kez denemeye değer vasat bir dudak nemlendiricisi olduğunu düşünüyorum


Balmi'nin diğer çeşitlerini kullandınız mı?
Favoriniz hangisi?


4 yorum:

  1. EOS u bile begenmedigim icin buna hic bulasmadim. Bir sure sonra kullanmak inanilmaz zorlasiyor stick lip balmlar candir ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın! Blistex Medplus stick'in tahtını henüz ele geçirebilen olmadı benim nazarımda :)

      Sil
  2. Balmi'yi hiç sevmiyorum, Eos lipbalmın en azından doğal içeriği var ki Eos fanı da değilim ama Balmi baya baya kötü ona kıyasla. En başta, çok petrol içeriyor, Güzel bir değerlendirme yazısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkası bende Balmi'yi hiç sevemedim içeriğinde E vitamini ve shea yağı olmasına rağmen nasıl bu kadar vasat bir nemlendirmeye sahip bir türlü anlayamadım açıkçası...Bozulmadan bitirebilirim umarım :(

      Sil