9 Ekim 2013 Çarşamba

Rimmel London Lasting Finish By Kate Moss Ruj No: 20

Merhaba,
Bayram öncesi Watsons'ın Rimmel ve daha pek çok üründe indirim yapacağını duyurması üzerine bende harıl harıl alışveriş listesi hazırlayanlara öneri mahiyetinde bu ruj hakkında yorumlarımı paylaşmak istedim :)


Rimmel London'un bu serisine bir de ek olarak Lasting Finish Matte serisi (kırmızı ambalajlı olanlar) var biliyorsunuz. Ancak Lasting Finish serisi de aynı şekilde mat rujlardan oluşuyor....





Rossetto donuk bir mat değil ancak  net bir Fuşya! 
Sürümü oldukça rahat ancak mat rujların çoğunda olduğu gibi bu ruju kullanmadan önce mutlaka dudak bakımınızı yapmalısınız. Çünkü ruj oldukça güçlü bir kurutucu etkiye sahip.

Uzun süreli pürüzsüz bir görünüm için ben bu ruju kullanmadan önce Blistex Med Plus uyguluyorum ve size de kesinlikle tavsiye ederim! 


Kullandığım ışıkdan dolayı biraz parlak çıkmış...

Kalıcılığı eğer uzun bir süre bir şeyler yenilip içilmezse 2-3 saat rahat kalıyor. Tazelendiğinde de uzun süre iş görüyor açıkçası. Zaten oldukça yoğun renk veren bir ruj.




Berbat bir kokuya sahip! Ancak ben Blistex'i hemen altına uyguladığımda rujun tuhaf plastiğimsi kokusunu artık algılamadığımı fark ettim :) 
Tuhaf parfümlü bir kokusu olmasına rağmen klasik ruj tadı yok.



Rossetto'nun sonbahar ve kış aylarında bordo ve kırmızılara alternatif bir ruj olduğunu düşünüyorum, bir şans verin derim :) 

İndirimsiz Fiyatı 12,90 

Keyifli alışverişler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder