17 Temmuz 2013 Çarşamba

Avon Naturals Çilek&Guava Vücut Spreyi

Merhaba
Sıcakların iyiden iyiye kendini hissettirdiği şu günlerde  ferah ve rahat kokulara geçiş yaptık çoğumuz. Genellikle de  ter kokusunu önleyici deodorantlar imdada koşuyor. Ancak deodorantların yanı sıra çeşitli markaların, hemen hemen her fiyat aralığında olan, vücut spreyleri de dolaplarımızda yer almakta :)


Ben de tercihimi daha hesaplı bulduğum için Avon'dan yana kullandım. Ayrıca geçen yaz Perceive'in vücut spreyini kullanmış ve oldukça memnun kalmıştım. Gelelim yorumlara :





Vücut spreyinin koku içeriğinde çilek ve guava (nasıl bir meyvedir hiç bilmiyorum) bulunuyor. Ancak buram buram bir çilek kokusu bekliyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Zira ilk sıktığımda baskın olmayan çilek kokusu yerini daha sonra daha tropikal, hafif ekşi meyvemsi  bir kokuya bırakıyor. 

Bir miktar şekerli bir koku gibi geldi bana. Ancak asla boğucu ve rahatsız edici değil. 

Günlük kullanım için son derece uygun ve 125 mL. olduğu için de uzun süre kullanırım gibi geliyor. 

Kalıcılığı ne yazık ki 1-2 saat. (Duştan sonra sıkınca bile bu geçerli.)

 Gün içinde sık sık tazelemek gerekiyor. 

Eğer denemek isterseniz Avon'un kataloglarında sık sık yer alıyor ve bu ay yine katalogda mevcut.

 Fiyatı ise 5.90 TL. 


4 yorum:

  1. ben de denedim avonun bu ürünlerinden biri şeftalili öbürü böğürtlenli idi galiba rahatlatıp serinletiyor. ama geçen sene menekşeli bir tanesi vardı ki ona bakınca bunlar daha hafif ve basit geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça hafifler ve kalıcı olmamaları kötü :( ben de kiraz çiçeklisini beğenmiştim ama daha sonra hiçbir katalogda göremedim :(

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şekerli koku hiç ama hiç sevmem ama bu çok ağır bayan bir koku değil. Perceive'in vücut spreyi gerçekten çok başarılı ben bayılıyorum kokusuna :)

      Sil