14 Nisan 2013 Pazar

Bitenler #7




1-) Pantene Pro-V Kepeğe Karşı Etkili Şampuan (700 mL) : Kuru ve sert saçlar için Pantene'in ürettiği bir kepek şampuanıydı. Saç derimde yoğun bir kaşıntı yaşadığım dönemde almıştım. Normalde kepek şampuanları saçı epey sertleştirir ama bu şampuan da bu sorunu fazla yaşamadım. Ancak uzun süreli kullanımda saçımı epey yordu ve yıprattı. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

2-) Oriflame Ultra Rich Body Milk : Cream 5 Pan'ime dahil ettiğim üründü ve sonunda bitti mutluyum. İlk başlarda sevdim ama sonra nemlendirmesinin yeterli olmadığını fark ettim. Tekrar almam.

3-) Avon Perceive Body Mist (100 mL) : Avon'un en beğendiğim parfümünün vücut spreyiydi. Normalde vücut spreyleri fazla kalıcı olmuyor ama bu epeyce kalıcıydı ve kokusunu çok sevdim. Parfümünü ilk indirimde alacağım.

4-) She is Sexy Simli Vücut Losyonu : Yine bir Cream 5 Pan ürünü daha. Kışın bol bol kullandım. Kokusundan nefret ettim ama nemlendirmesi beni şaşırtacak kadar iyiydi. Tekrar alınmayacaklar listesinde.

5-) Oriflame Strawberry Foot Scrub : Bu ayak scrub'ı da tee ne zamandır bir köşecikte beklemekteydi. Duşta bol bol kullanıp bitirdim. Büyük tanecikler içeriyordu naneli-çilekli bir kokusu vardı ama ben pek işlevsel bulmadım.Artık kataloglarda satılmıyor zaten. 



Sizler son zamanlarda neler bitirdiniz?
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder