26 Ocak 2013 Cumartesi

L'oreal Pure Zone 30s. Chrono Clear Yüz Temizleme Jeli


Merhaba,
Daha önceki bir mini alışveriş yazımda bu temizleyiciden bahsedip ön gösterimini yapmıştım (tık tık :)). Yaklaşık 7 ay boyunca bu ürünü, başka temizleyiciler kullanmadan, istikrarlı bir şekilde kullandım. Dolayısıyla cildimin her döneminde etkilerini tam olarak gözlemleyebildim. İlk olarak kendi cildimin durumundan bahsetmek istiyorum. Benim cildim karma ve dönem dönem kuru veya yağlı olmak üzere iki aşırı uç arasında sıklıkla gidip geliyor. Özel günlerde bir kaç kızarıklık ve sivilce dışında fazla sorun yaşamıyorum. Ayrıca hormon düzenleyici bir ilaç kullandığım için bu ilacı aksattığımda cildim inanılmaz yağlanıyor. T bölgem ise kış mevsiminde daha yoğun olmak üzere genellikle yağlı ve parlayan bir görünüme sahip. Ürün ise "Sivilcelere, siyah noktalara ve parlamaya karşı anında etki" ve "Derinlemesine arındırıcı jel" sloganlarını taşımakta. 




Olumsuz Yönleri : 
1-) Derinlemesine bir temizlik söz konusu değil çünkü temizleyiciden sonra toniği uyguladığımda pamuk üzerinde hafif kirli görünümü gözlemledim.
2-) Parlamaya karşı etki ise yalnızca bir kaç saat sürebiliyor.
3-) T bölgesindeki yağlanmaya etkisi ne yazık ki yok.

Olumlu Yönleri :
1-) Ürün güzel köpürüyor ve cleanpod sayesinde dairesel hareketlerle kolaylıkla uygulanabiliyor. 
2-) Cleanpod ile yeterli miktarda ürün uygulama olanağı olduğu için uzun süre kullanılabiliyor.
3-)Yıkama sonrası verdiği ferahlık güzel
4-)İçeriğindeki salisilik asit nedeniyle yeni yeni oluşmaya başlayan veya kızarık görünüm veren ağrılı sivilceleri yatıştırıyor.

Siyah nokta konusunda çok fazla sıkıntı yaşamadığım için siyah noktalara olan etkisi hakkında yorum yapamıyorum.Kokusu da bana göre rahatsız etmeyecek bir koku. Genel olarak karma ve yağlı ciltlere yeterli bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Benim aradığım dengeleyici özelliğe de sahip olmadığı için tekrar almayacağm bir ürün.Ancak normal ve fazla sorunlu olmayan cilde sahip olanlar için uygun bir temizleyici olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder