29 Kasım 2012 Perşembe

Minik Bir Alışveriş #2

Merhaba !
Son birkaç gündür ufak tefek birşeyler almıştım. Sağlam bir whislist oluşturdum yakında daha kapsamlı bir alışveriş postu yazabilirim :)


1-) Flormar Nail Polish Remover/Orchid Complex : Kokusunu çok beğendim. Üzüm çekirdekli olanı da sevdim ama bu daha fazla ilgimi çekti. Asetonum da bitmek üzereydi. Onun yerine bunu aldım hemde aseton içermediğinden denemiş de olacağım. Fiyatı 1.65 TL.

2-) Blistex MedPlus : Şimdiye kadar 2 adet farklı lip balmı test ettim ama ikisi de iş görmedi. Dudaklarım sürekli soyuluyor ve böyle giderse yara olacaklardı. Tedbir mahiyetinde aldım. Çok da memnunum. İstediğim bakımı yapıyor. Pek çok blogda görmüşsünüzdür zaten bende tavsiye ediyorum.Kullanınca farkı anlıyorsunuz zaten :) Fiyatı 7.50 TL.

3-) Essence Nude Glam 05 Cafe Olé : Essence'in daha önce hiç ojelerini denememiştim.Bu seriyide merak ediyordum.Diğer renkleri çok açık bulduğumdan bunu tercih ettim. Tam anlamıyla süt kahve bir oje değil. Mor-gri tonları ve altın ışıntıları da içinde barındırıyor. Nail art yaparken baz oje olarak da rahatlıkla kullanılabilir. Fiyatı 2.50 TL.

4-) Pastel Kokulu Oje/Greyfurt : Rengini çok beğendim ancak kokusu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Üstelik kokusu da öyle kalıcı filan değil. Çizgilenme yapmaya oldukça müsait bir fırçası var ne yazık ki. Fiyatı 2.50 TL.

5-) Essence Breaking Dawn Part-2 Shimmer Powder : Bu üründen hemen hemen her blogda bahsedildi :) Koleksiyon ürünü güzel altın ışıltılı bir pudra. Ben highlighter olarak kullanmak için aldım. Elinizin ayarı kaçsa bile sizi disko topuna dönüştürmüyor. Tek sevmediğim özelliği kokusu oldu. Bence kaçırılmaması gerekn bir üründü :) Fiyatı 9.95 TL.

Bunların yanı sıra Lux makyaj pamuğu da aldım 1 paket ama hiç memnun kalmadım. Hemen parçalanıyor. Onu da 1.25 TL.'ye aldım ama kimseye tavsiye etmem....


Sizler son zamanlarda neler aldınız?
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder