20 Eylül 2012 Perşembe

Kozmoda.com ve Nasli'nin Çekilişinden Kazandığım Cicilerim :)

Merhaba !
Biliyorsunuz yakın zamanda Kozmoda.com, kardeş blogları ile ikinci çekilişini düzenledi. Bende sevgili Nazlı'nın blogunda bu çekilişe katıldım ve 15 Eylül'de çekiliş sonuçlandı. Kazandığımı öğrenince hemen sevgili Nazlı ile iletişime geçtim ve adres bilgilerimi kendisine mail attım. Veee cicilerim Sürat Kargo aracılığıyla 1 gün içerisinde adresime ulaştı. (ancak evde olmadığım için evime çok yakın olan şubelerinden gidip teslim aldım) Cicilerimi teslim alırken kargo ücreti ödemedim :)




Cicilerim bu şirin kutuda elime ulaştı :)





Ürünlerin hepsinde ürün koruma bandı bulunuyordu. Ben kargoyu alınca meraktan çatladığım için rujun rengine hemen bakmak için sıyırdım resimde görünüyor zaten :) Onun dışında burda bahsedene kadar hiç birinin koruma bandını kaldırmadım :)







İlk cicimiz ,Deborah Milano Shine Creator No :7 Rossetto ;) 
Bu güzel ruj  bir lipgloss'un parlaklığına, bir lip balmın nemlendiriciliğine ve bir rujun temel özelliklerine sahip. 


Teslim aldığımda dayanamayıp azcık sürüştürdüm o yüzden biraz şekli bozuldu idare edin ;)


Sanırım flashlı çekim daha iyi yansıtıyor rujun rengini :)
 Rujun rengine, hafif vanilyalı kokusuna ve sürümünün kolaylığına bayıldım !! Özellikle bu tarz all-in-one rujları merak ediyorsanız kesinlikle tavsiye ederim !! Günlük kullanım için çok uygun. Ayrıca hafif yapılı bir ruj olmasına rağmen kalıcılığı da hiç fena değil. Birşeyler yiyip içtiğimde dudağımdan tamamen silinip gitmediğini fark ettiğimde baya şaşırdım ! Kesinlikle benden tam not aldı. Bu serinin diğer renklerini de en kısa zamanda denemek istiyorum :)


Sıradaki cicimiz ise Deborah Milano Comfort Mat Fondöten ;)
Bendeki rengi 00 Ivory öncelikle renk seçimi konusunda Kozmoda.com'u tebrik ediyorum. Hem rujun hemde fondötenin rengi bana gidebilecek renkler. Helal olsun valla ! Önünüzde saygıyla eğiliyorum :)



Fondöten mat bitişli. Ben yüzüme parmaklarımla hızlı bir şekilde uyguladım. Buna rağmen kolaylıkla uygulayabildim çünkü yapısı ne çok sıvı ne çok katı tam kıvamında. Ayrıca çok kısa sürede cildinizle bütünleşiyor. Benim cildim karma, burnuma ve alnıma daha yoğun uyguladım. Kesinlikle bu bölgelerdeki parlamayı önlüyor ve mat bir görünüm sağlıyor. Fondötenin kapatıcılığı orta seviyede ki bu benim için yeterli çünkü yüzümde (çillerim hariç) kapatmaya gerek duyduğum fazla kusur yok. Renk farklılıklarını de hemen dengeledi. Üstelik çok da doğal duruyor, sanki yüzünüze sadece bir miktar pudra uygulamışsınız gibi :) Normalde pek fondöten kullanmayan biri  olarak artık elim hep bu fondötene gider. Çok sevdim ve çok başarılı buldum :)


 Deborah Milano 24 Ore Absolute Volume Mascara, 12 mL.'lik bir ürün dolayısıyla bana oldukça uzun süre gider.


Bu maskaranın fırçasını çok beğendim. Kirpiklerimle anlaşabilen bir fırça oldu. Kirpiklerim normal boyutta ama miktar olarak oldukça az ne yazık ki. Bu nedenle genellikle dolgunluk veren maskaraları tercih ediyorum.  Diğer maskaramın fırçasından çok daha iyi bir iş çıkardı açıkçası. Kirpiklerimi güzelce ayırdı, topaklanma yapmadı ve ağırlık hissi de vermedi.Çok beğendim performansını.


Ucun yakından görünümü :) Maskara uzmanı değilim ancak sanırım fırça plastik değil. Bu nedenle kirpklerimi güzelce ayırdığını düşünüyorum.



Veee bu da maskaranın 2 kat uygulanmış hali. Fotoğraf konusunda biraz acemiyim itiraf ediyorum :)



Cicilerimle hemen makyaj yaptım tabii :) Resimde sadece farklı marka ürün olarak allık var onun dışında Deborah Milano'nun fondöteni, maskarası ve rujunu kullandım efenim :)

Veee son olarak Deborah Milano'nun kaliteli ve güzel ürünleriyle tanışmama vesile olan sevgili Nazlı ve Kozmoda.com ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Yeni çekilişleri heyecanla bekliyorum ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder