2 Eylül 2012 Pazar

İlk e-Bay Alışverişim :)

Ebay'den ilk alışverişimi sevgili arkadaşım Burcu'nun da yardımıyla 9 ağustos günü gerçekleştirdim ve yaklaşık 15 gün sonra siparişim PTT ile bana ulaştı. Bakalım ne almışım? :)



Paketim bu şekilde elime ulaştı.Sizce içinde ne olabilir? :)



 Veee sahip olmak için uzun zamandır özlemle beklediğim Ecotools göz makyajı fırçaları !!



Bu fırça seti 5 adet farklı fırçadan ve minik bir ayna içeren keten  kılıftan oluşuyor.


Fırçaların boyları yaklaşık olarak 10 cm.


Kenarlarında isimleri yazıyor. Shade (gölge fırçası), Smudge (çizgi yumuşatıcı fırça), Crease (kırışık bölgesinde gölgeler yapmak için fırça), Blend (farı uygulamak ve farklı renklerdeki farları göz kapağınız üzerinde karıştırmak için fırça) ve son olarak Highlight ( Kaş altınıza veya göz pınarlarınıza aydınlatma yapmak için kullanılan fırça).

Fırçaların uç kısımlarına daha detaylı olarak göz atalım : 


Karıştırma fırçası yassı bir fırça ve bu özelliği sayesinde farı göz kapağınıza etkili bir şekilde uygulayabilmeye olanak veriyor.



Kırışık bölgesi için olan fırça ise açılı bir fırça.Bu bölgede gölge yapacağınız farı kolaylıkla kullanmanıza olanak sağlıyor.


Minik gölge fırçası ile koyu renk farlarınızı kirpik diplerinize kolaylıkla uygulayarak göz makyajınıza derinlik katabilirsiniz.Bu fırça da karıştırma fırçası gibi yassı bir fırça ancak ona göre biraz daha küçük.


Çizgi yumuşatma fırçasını ise göz kalemi sürdükten sonra buğulu bir görünüm elde etmek için kalemi dağıtmada kullanabilirsiniz.




Kaş kemiğinizi ve göz pınarlarınızı aydınlatmada kolaylık sağlayacak aydınlatıcı fırça.



Fırçaları henüz denemediğim için performansları hakkında bilgi veremiyorum. Ama en kısa zamanda deneyip artılarını eksilerini yazacağım. Fırçaların fiyatları ebay'de oldukça uygun ben 5.59 dolar (10,41 TL) ödedim. Ancak şunu belirtmeliyim ki benim fırçalarım orjinal fırçalar değil. Neden orjinal fırça tercih etmedin diye sorarsanız şöyle açıklayayım ; öncelikle orjinal fırçalar ülkemizde bir kaç kat daha pahalı satılıyor, etiket farklılığı dışında fırçaların orjinallere göre kötü bir performans göstereceğini düşünmüyorum. Sonuç olarak bu benim tercihim. Ancak Ankaralı arkadaşlar bu fırçaların orjinallerini satın almak isterlerse Tunalı Hilmi'de Kıvılcım Parfümeri'den edinebilirler. Benim gibi düşünenler ise buraya ve buraya tıklayıp alışverişlerini yapabilirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder