11 Eylül 2012 Salı

IKEA MALM 6 Çekmeceli Şifonyer

Merhaba !
Youtube'da "Milletin makyaj dolabında ne var acaba?" diye  diye bir sürü video izledikten sonra, her ne kadar içini onlar gibi çakılı dolduramayacağımı bilsem de (gerçekler acıdır :) ) bir kozmetik dolabına sahip olmaya karar verdim. Yoğun araştırmalarım sonucu aradığımın İkea'da olduğuna kanaat, getirip annemin de onayıyla İkea'nın Malm Ailesi'nin güzide mensubu olan 6 çekmeceli şifonyerin alınmasını kararlaştırdık :) Dolabı önceki gelişimizde detaylı bir şekilde görmüştük zaten. Ancak 5 farklı  renk seçeneği mevcuttu ve karar vermem biraz zor oldu açıkçası. En sonunda odamdaki diğer mobilyalara renk olarak daha uygun olduğu için ceviz olanına karar verdim. Sağda solda bulunan minik kurşun kalemler ve arkasında not almak için yer bulunan broşüre seçtiğim ürünün kodunu ve bulunduğu raf numarasını not aldık ve depo bölümüne doğru yola koyulduk. Şansıma ürünün olduğu raf çok çok yukarılarda değildi. Kaptğımız gibi el arabasına atıp doğru kasaya ışınlandık ve cici şifonyerimizi satın aldık efenim.


Kutunun içinde dolabı nasıl kuracağınızı adım adım anlatan bir montaj klavuzu mevcut. Sevgili arkadaşım ve kadim dostum Baki olmasaydı  dolabı monte etmek herhalde 3 ayımı filan alırdı :))




                                                  Veee karşınızda  makyaj dolabım :))
Mücevher,takı, far paletleri vs. koymak için 2 adet sığ çekmece ve 4 adet derin çekmeye sahip. En üstte de kocaman bir aynası var.

Aynanın hemen altında takılarınızı koyabileceğiniz bir bölüme sahip. Ben henüz yerleştirmediğim için fotoğrafını çekmedim, fikir vermesi açısından bu temsili resmi eklemeyi uygun buldum. Dolabı 249 TL + KDV'ye Axcess kart ile satın aldım. İkea'ya sık uğrayanlardansanız ve İkea Aile Kartınız varsa fiyat 150 TL'yi geçtiğinden indirimli olarak daha uygun bir fiyata alabilirsiniz.

Umarım bir gün içini de sizlerle paylaşma imkanım olur ;)


4 yorum:

  1. Çok güzel. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. aaa bayıldım ben buna daha önce neden görmemişim ki çok güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Gerçekten kullanışlı bir dolap indirimdeyken bakmanı tavsiye ederim ;)

      Sil