29 Ağustos 2012 Çarşamba

Bitenler #3





Oriflame Aloe Vera Smoothing Face Wash : Uzun bir süre kullanıp bitirmeyi başardığım bir ürün. Hafif yapılı bir yüz temizleyici. Tüm cilt tipleri için uygun. Köpürmesi az. Bol kepçe kullanırsanız bi nebze köpürüyor. Hassas kuru veya normal bir cilde sahipseniz tavsiye ederim. Cildinizi yormayacak bir temizleyici çünkü. Yazın Ankara'nın kuru sıcağından dolayı cildim çok fazla kuruyor bu nedenle kullandığım süre boyunca epey iş gördü diyebilirim. Şuan Oriflame'in sitesinde bunun biraz değişik versiyonu var. Fiyatı 10 TL. civarındaydı.

Oriflame Daily Hand Cream : Bana göre Oriflame'in en kaliteli krem serisi Hand Care serisi. Bu krem de o serinin mini boy ürünlerindendi.  Annem kremin tamamına yakınını bitirmişti kapanışı da ben yapmış oldum. Kokusu çok hoş. Nemlendirmesi de oldukça iyi. Elimdeki kremler bitince büyük boyunu tekrar alabilirim.

Duru Gourmet Mangolu Dondurma/Duş Jeli : Bu duş jelini çok uzun süre kullandım çünkü kendisi 500 mL. battal boy. Kokusu çok ciciydi ancak kalıcı değildi. İçinde turuncu mango tanecikleri vardı ancak pek işlevi yok gibiydi. Fena değil ama tekrar alana kadar denemek istediğim başka duş jelleri var.

Alix Avien/Sesu soft 24 h Protection Deodorant : Alix Avien'in genel olarak deodorant kokularını seviyorum. Temiz ve ferah kokular üretiyorlar. Bu deodorant da onlardan biri. Tek eksisi pudralı olmasıydı. Ancak uzak mesafeden sıkınca daha az leke yapıyor giysilerde. Pudrasız olanını bulabilirsem (varsa) tekrar alabileceğim bir deodorant. Bu tarz deodorantları yazın kullanmayı daha çok tercih ediyorum çünkü. 

Listerine Coolmint :  Pek çok blogda övgüyle hakkında söz edilen ağız gargarası. Tesadüf eseri makromarketlerin birinde gezerken bu 95 mL.'lik mini boyuna rastladım. Fiyatı da 2 TL olunca denemek istedim doğal olarak. Yapısı oldukça sert. Kullanırken diş etlerimi oldukça rahatsız ediyor. Ayrıca bir tüp bengay krem yutmuşçasına bir tad bırakıyor ağzımda. Belki farklı aromalısından kullansam fikrim değişir ama ona da 8-9 tl vermek istemiyorum açıkçası. Ancak hakkını yemeyelim :) diş fırçalamaya bile fırsat bulamayıp evden kendimi 5 dk. içinde attığım günlerde ağız kokusunu önlemede bana epey yardımı oldu. Eğer tekrar denk gelirsem bu mini boyunu alırım ancak çok da gerekli bir ürün değil bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder