15 Temmuz 2012 Pazar

Synergen Soft Shower Funky & Isana Lippenpflege Intensiv /mini Rossmann Alışverişim

Bu aralar her gördüğüm ürüne atlamayıp sadece ihtiyacım olanları almaya gayret ediyorum. Elimdeki bir sürü ürünü de bitirmeye başladım, yazılarını çok yakında yayınlayacağım. Kentpark Rossmann'a son gidişimde minik bir alışveriş yaptım. Bu aralar Isana ve Synergen'in ürünlerine takmış vaziyetteyim. İlerleyen zaman içinde bu iki markaya ait pek çok cilt bakım ürününü deneyip paylaşmak istiyorum. Gelelim aldıklarıma....






Synergen Soft Shower Funky Duş Kremi : Bu duş jeli Rossmann'ın yeni ürünlerinden. Kuru ciltler için uygun bir ürün. Yüzüm haricinde cildim oldukça kuru ve kullandığım diğer duş jelleri de cildimi epeyce kurutuyor. Benim için uygun bir ürün olabilir diye düşündüm. Bakalım, deneyip göreceğiz :) Kokusunu da çok sevdim ancak araştırmama rağmen koku içeriğini henüz bulabilmiş değilim.Miktarı 300 mL. ki bana uzun bir süre gider. Fiyatı 4,29 TL.






Isana Lippen Pflege Intensiv : Yaz kış kuruyan ve çatlayan dudaklara sahip olduğumdan dudak nemlendiricileri ve lip balmlar benim en sık bitirdiğim ürünler arasında yer alıyor. Diğer dudak nemlendiricim bitmişti. Yerine bunu aldım. Çinko asidi, shea yağı, E-vitamini, üzüm çekirdeği yağı ve bisabolol içeriyor. Miktarı 4,8 g. Ayrıca pürüzlü ve kuru dudakları besleyip ölü derinin atılmasına yardımcı olduğunu iddia ediyor. Bakalım bu vaadini ne kadar yerine getirebilecek. Kokusunu çok sevdiğimi de belirtmeden geçemeyeceğim. Hafif bir yapısı var diyebilirim. Fiyatı 3,95 TL.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder