28 Nisan 2012 Cumartesi

Too Faced Natural Eye Palet ve Eye Primer

Uuzun zamandır birşeyler yazmanın özlemi içindeyim ama tezimin koşuşturmacasından dolayı hiç birşey yazamadım.Bu süre zarfında da pek çok markanın farını ve far paletlerini araştırdım. Tam Urban Decay'in Naked'ini almaya karar vermiştim ki Ankamall Sephora'ya gitmemle Too Faced'in muhteşem far paletleriyle tanıştım ve resmen aşık oldum. Sanırım diğer far paletlerine de sahip olana kadar huzura eremeyeceğim :) .Neyse lafı fazla uzatmadan hemen paleti incelemeye geçelim. Palette 9 adet far bulunuyor. Renkler günlük kullanım için son derece uygun. Farların isimleri ise şu şekilde :

Day : Heaven, Velvet Revolver ve Sexpresso 
Classic : Silk Teddy, Push-Up, Erotica
Fashion : Nude Beach, Honey Pot ve Cocoa Puff 


Far paletinin içinden çıkan kartlar ise bu renkleri kullanarak üç farklı kombinasyonda göz makyajı yapmanıza yardımcı oluyor. Bu paleti alırken beni en çok tavlayan özelliklerinden biri de bu oldu açıkçası. Henüz göz makyajı yaparken kendime hangi renklerin ve tonların gittiğini bunları nasıl kullanmam gerektiğini tam olarak bilemediğim için benim için oldukça faydalı olacak :)

Gelelim diğer güzelliğimizeeee paletle beraber uzun zamandır almayı kafama koyduğum Too Faced Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer'e. Bu ürünü farı uygulamadan önce kullanıyorum. Farın çizgilenmesini engellediği gibi çok uzun saatler göz makyajımın bozulmadan kalmasını sağlıyor. Çok memnunum.  


2 yorum:

  1. mümkünse fiyatlardan da bahsedebilir misin başka şehirde olanlar ve karşılaştırma yapabilmek için?

    YanıtlaSil
  2. Elbette :) Far paletini 80 TL.'ye almıştım.Far bazının fiyatından tam emin olmamakla birlikte kendisini 36 TL.'ye aldım. İki ürünü de Ankamall Sephora'dan almıştım.

    YanıtlaSil